Sahibinden kargo dolandırıcılığına uğradım, 4700 TL gitti ne yapmalıyım savcılığa gideyim mi?

Arkadaşlar normalde çok pimpirik insanım ama yeni eve taşınacağım dolayısıyla evdeki fazla eşyaları satmak istedim 3 gün önce sabah 8'de biri wp'den yazmış almak istiyorum diye sonra bana kargo için mail istediğini söyledi ben de ilk kez satış yaptığım için habersizdim mail verdim kontrol eder misin para geldi mi maile gelecek dedi ve gerçekten sahibinden sayfasının aynısına yönlendiriyor mail meğer dolandırıcıymış 4700 gitti Allahtan o an uyandım yoksa bir kaç kere daha deneyelim yazmıştı. Sizce savcılığa gideyim mi ne öneriyorsunuz kimse de yok çevremde akıl alabileceğim:/

Sahibinden kargo dolandırıcılığına uğradım, 4700 TL gitti ne yapmalıyım savcılığa gideyim mi?
Cevapla