İşte yalnızım evde yalnızım yaşamak istemiyorum?

20 yaşındayım mecburiyetten çalışıyorum bir yandan yksye hazırlanıyorum bu yaşıma kadar arkadaşım olmadı migros sanalda çalışıyorum mağazada 60 kişi çalışıyor ama biri bile arkadaşım değil molalarda hep yalnızım onlar grup şeklinde oturuyorlar evet benide davet ediyorlar gidiyorum oturuyorum ama kendimi rahat hissetmiyorum içimde bir mutsuzluk var her daim oldu 10 yaşımda bile böyleydim ailem sevmiyor beni yaşamak istemiyorum 😕

İşte yalnızım evde yalnızım yaşamak istemiyorum?
Cevapla