Ayrılık sonrası pahalı hediyeler geri istenir mi, çeyizlik eşyalar ne olacak?

Şimdi arkadaşlar 4 yıllık uzun bir süreç, çeyizinden maddi değeri yüksek hediyeler. Ayrıldık bitti. Ama ona aldığım pahalı hediyeleri geri istiyorum normal mi sizce? Onun bana aldığı her hediyeyi geri iade (kargo ile göndereceğim) edeceğim doğum gününde. Kendisi de bana gönderir mi? İstemiyorum seni demesine rağmen neden istenmeyen bir insanın hediyesini kullanır bir insan?

Ayrılık sonrası pahalı hediyeler geri istenir mi, çeyizlik eşyalar ne olacak?
Cevapla