AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
sevgilim hiç olmadı ama anneme (safir taşından yapılmış özel bir kolye aldım)
beğenir inşallah
sevgilim olunca hediye yağmuruna tutarım dermişim :D
Annelere değer :)
her zaman mutlaka :)
Geçen sene yılbaşında çıkıyoduk. Ben de kansızlık var. Bana pandif almıştı bir de kalpli süs eşyası almıştı. Işıkları renk değiştiriyodu. Üzerinde adımız falan yazılıydı
Bu tarz sorularda eğer ki burçlara falan inanıyorsan veya takipteysen ordan sevgilinin burcuna göre birşeyler öğrenip hediyede de erkeğin zevkine tarzına uygun bişeyler alabilirsin ki neleri sevdiğini nelerden hoşlandığını sen bilmiyorsan da arkasdaşları biliyordur.
Yaptigim evlilik teklifi cok guzeldi hediye de sayilir aslinda pazar alisverisini yaparken domates posetinin icine kirmizi yuzuk kutusunun icine koymustum alyansi bulmasi 3 gununu aldi, Cok sasirmisti esim. Hatirladim o gunleri yine...
Değisik şaşırtıcı :)
Sevgilim bana tektaş almıştı ben onuns fotografnı çizmiştim. Mont almıştı baya değerli. Elleriyle papatyaları ipe dizmişti tac yapmıştı. Bende kuğa yaptırmıştm ikimizn olduğu sıcak suyu koyunca ikimiz çıkıyorduk. İkimize aynı eşofman ikimize aynı ayakkabı ikimize aynı bot almıştık. Çok güzeldi
Daha yeni ``NEY`` hediye ettim... Sasirmis ve cok mutlu olmustu... :) Benim de aldigim en güzel hediye 14 subatta aldigim AYNA idi... :))
Bana bir keresind ekendi eliyle pasta yapıp getirmişti. Tadı çok güzel değildi açıkçası ama benim için uğraşması çok mutlu etmişti beni. önemli olan da bu zaten. bana değer vermesi
Benim doğru düzgün sevgilim olmadı zaten olan da sürpriz yapmadı bende kimseye sürpriz yapmadım. böyle yazınca baya kötü oldu ya :(
Uzulme olur bir gün seninde
İnşallah
mont aldım, kazak filan aldım ama o zalım gitti onlarca kağıda yazdığım duygusal sözler yazılı kağıtların içinde bulunduğu şekilli kalpli kutuyu çok beğendi :)
doğum günümden bır gun once yarın ( yanı doğum günümde ) bulusamıcaz demıstı bana snrada yatmıştı halbukı yatmamış gece yarısı olunca bana mesaj attı ve buluscagımzıı soledı efsane bı gundu be hey gıdı günler hey
Guzel surpriz :)
Onun icin maket bir ev yaptm ve evin odalarini da yaptm. Her bir yere ya da odaya diyelim , onla ilgili gelecekteki hayallerimi yazmıştım. Cok mutlu olmustuk
Aaa cok değisik sıradan değil :)
anlatsana nasil yaptn beni de etiketle lütfen
Biraz uğraşli bisiy. Anlatmak zor :) kartonlar elisi Kağıtları boya kalemleri yapışkankağıtlar uhu makas lazm. Ve gerisi hayal gücü el emegi:)
Resmimizi afiş yaptırıp balkondan asmıştı benim ex hatun seni seviyorum diye bagırmıstıda resmimizin oldugu pastada vardı. Sonra aldattı. İyakşanlar herkese.
:D Gecmis olsun
saolasın.
Eczaneden bir lensor kapsullu hap aldim Kapsullerin icine kucuk kucuk teksatırlık kagitlara yazdığım sozleri koyup hediye etmistim seni her uzdugumde birini ac oku demiştim :)) kendime yapsaymisim keske... beni sasirtan bir hediye almadilar hic
Bir tanıdığımda yapmıştı sevgilisine ondan. Kendine de yap bari :)
evet ihtiyacım vardı :D
Bütün ortak arkadaslarimiza onun adini söyletip videoya cekmistim. Yaklasik 70-80 kisi vardi. Mesela: Ayse, ahmet seni cok seviyor. Sonra baskasi ciikiyor: Ayse, ahmet sensiz yapamaz vs.
Sonucunu merak edenler varsa söyleyim ayildik :D
Değmedi kii :)
Simdi aklima geldi birkeresinde arabasinin her yerini güllerle kaplamistim, kocaman seni seviyorum pankarti vardi. Simdi düsünüyorum da hic degmemis halisin vallahi :D
:D bosuna yapmıssn o kadar seyi
Düsündüm birdaha yapmam biktirdi bu kiz beni asktan sevgiden...
Sevdiğin biri olursa daha farklı sürpriz yaparsn
Tanıştıktan 2 ay sonra hayatınaaa rest çekip benim şehrime gelmiştiii ve ben şook olmustum onu çoook seviyorumm 😘
Ben ellerimle atkı örmüştüm mesela. En iyi hediye bu olsa gerek..
en çok sevdiği yazarın her biri imzalı kitaplarından oluşan kütüphane yaptım.
Oha senden bir tane daha var mı ya kitapları çok sevdiğim için buna bayılırdım :)
Yaptık da ne oldu? Şimdi ellerim bomboş :) İşte keşke değer bilinseydi :)
Sevgilimden böyle bir hediye alsaydım cok değerli olurdu benim icin
Yaa böyleleri varda bize niye denk gelmiyo yarabbiiiii?
keşke öyle olsaydı onun için de :)
Toplanip dövek bence :D
Şiddete karşıyız :) boş ver :)
Ceren gözlerin çok güzel
Hakkediyo kimileri ama..
Sagol abisi
Bizim ki hak ediyordu da bize yakışmıyor :)
Dilek balonu almıştım. O gün çok güzeldi, ah o eski günler...
Ben ucuramadım dilek balonunu rüzgarda vard
eski sevgilimin portakal çiçeği yapraklarını ipe teiktek dizip bana vermesiydi. çok hoşuma gitmişti. elleri hep iğne izi olmuştu.
Barbara seninle bir şansımız olurmu :)
Yaaa, platonik aşkım, sana yapışmış...::)...:)
O sensen eğer , seni seviyorum
Olmaz barbara heralde barbara manken olan :D
Heee, O, o :wallpaperprime.net/.../...-hd-wallpaper-333702.jpg
kendi kanımdan anahtarlık yapmıştım üç yıl önce hala cebinde taşır
Nasıl kendi kanından anlamadım pardon
kendi kanımı bir hemşire arkadasıma aldırdım onu da tüpün içine koydum zincir takıp anahtarlığına geçirdim
Öyle bir tüpü nereden bulabiliriz?
bulamazsın :D çnkü kan normalde damardan çıktığı anda pıhtılaşan bişeydir kanı alıp tüpe koyarsan bir saat içinde pıhtılaşır katılaşır bn içine kanın pıhtılaşmaması için bir madde koydum ve o maddeyi bulamazsın eczanelerde satılmaz :D @nurdanakgul
bir zamanlar sevgilim vardı boksördi doğjm gününde ona adidastan kum topbası birde eldiven almıştım :D aldığımla kaldı :D
Ay bir kaç güzel. söz sözlesin canımı yesin belkidee beğendiğim ayakkabıları alsa da süper olur :D
:D hahah
Bkz. Profil resmim. gece için güzel bir hazırlama yap sen karşılığında uykum var uyuyacağım diyerek uyudu (: gel bir daha sürpriz yap yapabilirsen
Yuhhh tam hanzo :D
Dalgana bak bilader sensin hanzo
Hoş olmuş ama niye oyle yapmıs üzücü
Düzey yakınsa iç çamaşırında alabilirsin parfüm olabilir ya da bir yemek getir yemek yerken gözünün içine bakıp sen kadar değerli olamaz ama güzelliğine bir tutam daha katabilrim diyip bileklik ya da boynuna bir zincir
Kolundan tutup ben hiç şarkı söyleyemeyen adamı stüdyoya sokup beraber şarkı söyledim :)
evlenme teklif edeceğim yemekte ayrılalım karşılığını aldım:((
Cok kötü
hiç sorma yaaa onun yüzünden hayattan kadından aşktan soğudum:(
ben kendisine atkı örmüştüm, pek bir sevmişti. hediye sevmeyen bir erkek olmasına ve ayrılmamıza rağmen hala kullandığını söylerler.
Odamin icini rengarenk balonlarla doldurdum masanin uzerine birtane cicek koydum ortasinada tektas yuzuk tavanada simli seni seviyorum yazdim odaya girdiginde mutluluktan aglamisti
Kendime kendim hediye aldım hep :) tabi hediye sayılırsa bu :))
bu iyiydi :)
Beni benden başka kimse düşünmez @Mühendis92
Lacoste saat almistin ngunlerdi :) degmzmis sonra anladim
O hatayi bende yaptim yaa isvicreden adama saat aldim..1 yil sonra beni boynuzladi eyimi icim o saatee hala gidiyor.. :D:D:DD
aynen :) neyse saglık olsun saatı atmıstır benı hatırlattıgı ıcın buyuk ıhtımal ama guzel gunler hatrına pısman degılım
bu arada sarap gıbıymıssınız harbıden profılınıze baktım da :D
https://i.hizliresim.com/BZQ8vV.jpg
Resmimizi cizmistim.
Satin alinanlari bosver..
4 OCAK 11.59'da mesaj atardı 3 sene falan yaptı hepte ilk ben mi kutladım diye soruyor bu arada onun doğum günü 4 OCAK benimki 5 OCAK bu çok hoşuma giderdi.. Ayrıca bir çok hediye almama rağmen bir notu var ve hala cüzdanımda saklıyorum.
Ben hiç hediye almadım sevgilim değilde kardeşim gibi birine saat almıştım
Bana gelen en guzel anlamli hediye muzik kutusuydu. Benim aldigimsa mavi kot gomlekti.
Aldigim en degerki hediye atki ormus benim icin. bende ona kalbimi hediye ettim. ve bana keci suttu sabunu almisti cok sevindim. yerim onu ben...
Ye beni sen hihihihi mutlu olmana cok sevindim:)
hayatımda onun olması başlı başına büyük bir hediye :)
O bana özel Film hazırlatmak istemişti, internette Örnekleri mevcut. O yapamadı ama ben ona yaptım sinema salonunu kapatmıştım😊
Korkutmak. Ama hic olmadi tabi benden korktuklari icin gelemiyorlarda. ;)
o değil de ben mahmut tuncer cd'si alayım diyorum, kızın can sıkıntısına iyi gelir. nasıl? güzel hediye dimi :)
en güzeli ya da en sevindiğim değilde en hayırlısı seni terk ediyorum deyişi oldu.
doğumgünümde yelkenli bir anahtarlık almıştı ağlamıştım... ama onuda unutturuyor zaman vaybeee
Bir haftalık kaliteli rahat bir tatile çıkarmıştım. Bir haftada onbin harcadığınızı düşünün, o kadar rahat. :D
:D mutlu olduysanız sorun yok
Bana eski sevgilim peluş kopekle karanfil almıştı. başka da kimseden hediye almadım
Dogum gununde onu bırakarak kutladım.. Mutlu olmamıstır heralde..
Sevdiğim için yurtdışına gideceğim , ona en büyük hediyeyi vermek için
ben ev kiralamistim, her yere mumlar koymustum, balonlar flan kendi ellerimle sofra kurdum yemekler yaptım. . ikimizi anlatan karikatür kitabi yaptırdım. cok güzeldi her şey.
Güzel bir doğum günü süprizi yapmıştı bir arkadaşım, çok sevmediğim biri ama yaptığı süpriz gerçekten çok hoşuma gitmişti ve hayatım boyunca da unutmayacağım bir şey olmuştu.
Uzak ilişkiydi bizim ki. Bir fotoğraf atmıştım. Kışın ellerimi montun kolunun içine çekmişim üşüdüğüm için. Hemen bir eldiven almıştı. Bu kadar ince düşünmesi neni çok mutlu etmişti.
aldığım en anlamlı hediye "pena" idi.. verdiğim en güzel hediye de anneme ördürdüğüm patiklerdi.. gerçekten ciddi düşündüğüm kişiye hediye etmiştim.
Sen mi ördün patik :)
"anneme ördürdüğüm" yazmıştım halbuki :)
Kusura bakmayın sizde orebilirsiniz :D
Tuttuğu takımın renklerinden iki Vosvos aldım bir kutuya koydum ve kutunun içine renkli kâğıtlara renkli kurdelelerle bağlanmış onu nekadar sevdiğimi anlatan küçük notlar yazmıştım.
Ben ise bugüne kadar hiç hediye almadım
bana hiç birşey alınmadı ben mont gözlük bot ayakkabı ve telefon aldım
Aynı ben de öyle alıp alıp karşılığını alamayanlardanız.
ben ona aldıklarımla yaptıklarımla kendime 2. arabamı alırdım ya düşün artık :) karşılığı da kocaman bir hiç ama giden bunlar olsun diyorum :)
Çiçekcideki bütün gülleri almıştım 33 tane muhteşem bir arajman yaptırmıştım
tommyden şık bir cüzdan almıştım yanından ayırmadığı güzel bir aksesuar çok beğenmişti :)
Benim icin biri okyanuslari asmisti.
Ben sira disi bir sey yaptigimi hatirlamiyorum kimse icin.
Sevgilimin aldığı tektaş en güzel hediye:)
Bende ona en güzel hediyeyim:)
hiç sevgilim olmadı sadece xper kazanmak için yorum atıyom :))
Tamam :D
Hediye almayi sevmem vermeyi cok severimm hazirlarken cok önemserim maleseff sevgilim olmadi hiiic :/
Sevgilisi olmayan biri olarak bu soruyu okurken gözyaşlarım sel oldu
Hayırlısı olsun
ben kendime geçen cok guzel bir ayakkabi aldim o sayilirmi
Sayılsın bakalım :)