Bu Marteniçka bilekliğini Mart ayının sonuna doğru almış olmam doğru mu yanlış mı?

Sürekli bir şeylere inanmaya ihtiyacım olduğunu fark ettim.

Bu Marteniçka bilekliğini Mart  ayının sonuna doğru almış olmam doğru mu yanlış mı?
Bu Marteniçka bilekliğini Mart  ayının sonuna doğru almış olmam doğru mu yanlış mı?

Ellerim çok tatlı evet ya nazar değmez inşallah jsjsdjs

Güncellemeler
3 ay
Kötü kalpli pislik gizli mavililer 😈
Bu Marteniçka bilekliğini Mart ayının sonuna doğru almış olmam doğru mu yanlış mı?
Cevapla