Herhangi bir mağazada çalışanları şikayet etmek bu kadar kolay mi?

Ben bir mağazada çalışıyorum işe de yeni girdim bir müşteri yüksek tutarda alışveriş yapmıştı en son fatura kesmem gerekti mail adresi istedim müşteriden müşterinin mail adresinden alttan çizgi varmış ben de klavyede alt çizgiyi bulamadım sonra mail adresini sistem kabul etmedi faturayı kesemedim işlem uzun sürdü sonra sıra birikti başka arkadaşı kasaya çağırdım o kasa açtı sadece kart ile ödeme aldı. Bir kadın müşterinin ödemesi nakitmiş. İşlem uzun sürünce bir nakit ödeme alamadınız demeye başladı. En sonunda başka mail adresi verdiler. Bu kadın müşteri de ödemesini yaptım çıkarken bize siz bu gidişle kapıya kadar kuyruk yaparsınız deyip çıktı. Bugün de şikayet etmiş bizi

Bizim ne suçumuz var bu durumda şikayet etme sebebi ne acaba

Herhangi bir mağazada çalışanları şikayet etmek bu kadar kolay mi?
Cevapla