Ben bir mağazada çalışıyorum işe de yeni girdim bir müşteri yüksek tutarda alışveriş yapmıştı en son fatura kesmem gerekti mail adresi istedim müşteriden müşterinin mail adresinden alttan çizgi varmış ben de klavyede alt çizgiyi bulamadım sonra mail adresini sistem kabul etmedi faturayı kesemedim işlem uzun sürdü sonra sıra birikti başka arkadaşı kasaya çağırdım o kasa açtı sadece kart ile ödeme aldı. Bir kadın müşterinin ödemesi nakitmiş. İşlem uzun sürünce bir nakit ödeme alamadınız demeye başladı. En sonunda başka mail adresi verdiler. Bu kadın müşteri de ödemesini yaptım çıkarken bize siz bu gidişle kapıya kadar kuyruk yaparsınız deyip çıktı. Bugün de şikayet etmiş bizi
Bizim ne suçumuz var bu durumda şikayet etme sebebi ne acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer