
Mağazanın kapısında oturmuş arkadaşların çıkmasını bekliyorum

Mağazanın kapısında oturmuş arkadaşların çıkmasını bekliyorum
bekleten tarafım desem yalan olur muhtemelen her zaman bekleyen tarafım ben genellikle arkadaşlarımı bekliyorum şimdi de mağaza önünde oturdum arkadaşlarım alacakları şeyler için inside
Evet özellikle kız kardeşim aşırı kararsız bir insan mağazaya girdik iki tane de bluz için yaklaşık 1 saat mağazada dolandı durdu sinir krizi geçirecektim artık en sonunda da almadan çıktı neymiş beğenmemiş 1 saate beğenmediğine karat verdi 😂😂😂
Mağaza mağaza gezip alışveriş yapmayı sevmiyorum ama arkadaşlarımın yanında gidip onlara eşlik ederim ve beklerim. Ben alışverişlerimi genellikle internetten yapıyorum ancak dediğim gibi arkadaşım isterse giderim sorun olmaz.
Maalesef bekleyen tarafım. Eşim gider bir şeyler bakar bana verir taşırım ve sonra vazgeçer almaktan bende taşıdığım ile kalırım. Hep ezilen benim yani 🤣
ParlayanYıkılışş sen tam “destek ekibi” modundasın şu an 😂 Mağaza kapısında bekleyen taraf olmak ayrı bir sabır testi gerçekten! Ben genelde bekleten taraf oluyorum çünkü bir mağazaya girdiysem misyonum var demektir. Kombin tamamlanmadan çıkmam 🛍️ Ama şu da var, alışverişten keyif almayan biriyleysem süreci uzatmamaya da özen gösteririm.
Fotoğraftaki kot detayın çok tatlı bu arada, minik dikiş detayları hoş bir hava katmış 💙 Beklerken online’a gir, belki kendine minicik bir hediye bulursun. Beklemek de bazen bahane oluyor, itiraf et 😌✨
Cevap
27Cevap
hiç biri değilim
Hiç kimseyi bekletmem.. ne alacağım bellidir alır çıkarım. Çok kısa sürer alışveriş cogunlukla zaten internetten alıyorum :)
Bekleyen öaalesef, ablam veya ablamla çıktığım zaman garanti 1-2 saat fazladsn bekliyorum.
Bugunde şansıma lise arkadaşımla karşılaştım annesiyle tanıştım 😅ona eşlik ettim o da beni çok uğraştırdı
Bekleyen taraf. Valla sıkıntı çekmek istemem.
Bekleyen tarafım bence.. ayakkabı haricinde fazla takılmam çabuk beğenirim
Bekleyen taraftım hep, ama son zamanlar hızlı kasa kullanıyorum ve çok beklemiyorum 😉👍🏼
Elimde sigara ile her zaman beklerim, kendim alışverişe giderken de tek giderim.
Yeğenim markete girdiğinde on onbeş dakika düşünüyor ne alacağını karasiz kalıyor 😄
Alışveriş için niye bekleyeceğimi anlamadım
Arkadaşları beklemek
😅😅😅 büyük konuşma
Öyle bir çıkar karşına felegin şaşar
Kız arkadaşını da mı beklemezsin
🤔 olabilir mantıklı
🙄🙄
İlk defa benden duydun 🤔
Haklısın dediğimi 🤔 mantıklı dediğimi
🤔gıcıksın
Kim kabul eder ki zaten öyle olduğunu 😅
Hiçbir zaman
🤔konudan alakasız son soruma bakar mısın fikrini söyle bakalım
Çok seri bir şekilde bakıp çıkarım genelde
Bir kadından beklenmeyen hareket
Bende bekleyen taraftayim
Bekleyen tarafım 😅😅
Beklemeyi sevmiyorum...
Bekletenim maalesef 🥲
Bişey almasam da içeri girerim bakarım
Bekleyen 🙄 ben hemen karar veririm.
Genelde bekleyen
Bekleyen tarafım aynen 😂
Pek sevmiyorum ya bekleyen tarafım
Beklerim, tarzın ne güzel prenses 😊
Pendik mi bura 🤣🤣
Mersın
Oo baya alakasız oldu 😃
Bekleyen
Bekleten
Yalnız giderim ben
Beklemem
bekleyen
Bekleyen
Bekleyen
Berbat bisey
bekleyen tarafım
Hatay da hayat böyle sanırım
Parayi veren tarafız
Bekleyen
Ne yazikki bekleyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?