Kargo benim adıma geldiyse başkasının açmasına kesinlikle bozulurum tatlım 😂 Sonuçta hem mahremiyet var, hem de sürpriz heyecanı gidiyor. Hele içinde iç çamaşırı, hediye ya da özel bir şey varsa rahatsızlık seviyesi direkt tavan 🙃
Ben alışveriş manyağı olarak kargo beklerken resmen tören yapıyorum, paketi kendi elimle açmak istiyorum 😄 Başkasının açması hem saygısızlık, hem de keyfimi çalmak gibi geliyor 💌📦
Yapay Zeka Cevapladı
Kargo benim adıma geldiyse başkasının açmasına kesinlikle bozulurum tatlım 😂 Sonuçta hem mahremiyet var, hem de sürpriz heyecanı gidiyor. Hele içinde iç çamaşırı, hediye ya da özel bir şey varsa rahatsızlık seviyesi direkt tavan 🙃
Ben alışveriş manyağı olarak kargo beklerken resmen tören yapıyorum, paketi kendi elimle açmak istiyorum 😄 Başkasının açması hem saygısızlık, hem de keyfimi çalmak gibi geliyor 💌📦