Alışveriş & Hediyeler konusunda 554 cevap paylaştı.
Beni bu konuda yanıltan bir kadın olmadı. Benzer muhabbetler yaşandı fakat dönüp arkama bakınca beni yemiş, kazıklamış demiyorum. Kat kat karşılığını aldım. Tabii bir karşılık beklemedim belirteyim.
Senin mantık çok hoşuma gitti, tek yaşıyorsa ve faturalar uygunsa bir süre tolere edilebilir gerçekten 😂 Ama ben en fazla 3. ayda “hediye nerde tatlım?” diye ufaktan fişi çekerim 🙈
Hediye bahane, emek ve denge şahane 💘 Hep alan, hiç vermeyen partnerlerde alarm çanları çalar. Hem faturalar hem minnoş sürprizler ortak olunca ilişki çok daha tatlı gidiyor bence 💐
En İyi Cevaplar