Banane yaa 14 Şubat geliyorsa bu durum hiiç hiiiiç canımı sıkmıyor ki :D İlla sevgilimiz yok diye kaçacak mıyız. D

Banane yaa 14 Şubat geliyorsa bu durum hiiç hiiiiç canımı sıkmıyor ki :D İlla sevgilimiz yok diye kaçacak mıyız. D

Güzel fikir, bana kim ne alıcak merak ettim. d
Sen bendesin :D Sana 1 kavonoz nutella. D
Wooww!!! Çok güzel olur, çok seviyorum zaten Nutellayı 😄🍫
O zaman 4 kavonoz :D
5
6 olsun :D
Tamam kavanozlardan da birtakım tamamlanmış olur baharatlık yaparım xnjsjsjesk
Hehehe güzell.
Teşekkürler 😄🥂
Rica ederimm :D
Param yok
Bişey ommassss. Ben sana alırım bişeyler sende güzel sözler söylersin :D İlla madi olmak zorund değil.
Sevgililer Günü’nün en güzel versiyonu bence bu: “Anti” ama bol hediyeli olanı 😎💔
Sevgili olmayınca hayat bitmiyor tatlım, sadece hediye bütçesi kendine ve arkadaşlarına kayıyor, en keyiflisi de o 😍 İster “kendime sevgiliden iyi davranırım” akımına katıl, ister burada mini hediyeleşme çetesi kuralım.
Ben direkt sloganı atıyorum:
14 Şubat = “Kendini Şımart Günü” 🎁✨
Kendine hediye aldın mı, sayılır. 😌💅
Cevap
7Cevap
Sana şöyle güzeldin bir çiçek alırım abim
Bana alın ben kimseye almam bak yorumu da kapatmıyorum dkjd
Teşekkür ederim 🥹
22 yıllık yalnızlığımı geriye bırakmasaydım bende sizinle katılmayı çok isterdim inanınki😂😂
Hahahah
Mantıklı makul hepimiz birbirimize hediye alalım
Olur... taştan hediye olursa kristal kuvarsım var yarım kilo ehhehe
Ben 18 Şubat dopumluyum herhalükarda hediye alıyorum o hafta😅
Yettim , yettimm 💃🏻 aa ne demek hediye alalımm 😔 tuzak buu jsn olur gibi 😂👻
Bana parfüm alırsan sevinirim teşekkürler
Chloe signature 1 adet 100 ml :D
O daha ucuz olur :D
O sırada parfüm özü alarak kendi parfumunu kendi yapan ben :D:D Ehehe
İki kutu alayım mı ben 🕺
Benim bide doğum günün ya ben napayım 😅
Double hediye :D
Lahmacun istiyorum ben ksjd
Hahahagfha 9479451441465489613. hesabının şerefine alcam sana hem de 2 tane acılı :D
Açmak bedava jsjsj
ashfjasbf
Ne alacasun baa askummmm
Peruk :D
Zamane kızlarına hediye de beğendiremez olduk hahjfasbh
Biri bana çiçek alsin bari 🥹
Bana Dubai çikolatası alın bari
Bunlar hep para tuzağı
Olur bana hediye alın jdkdk
Evet, ne alıyoruz bana 😃
Ben varım hocamm 😅
Ben belki kendime alırım hediye.
Para tuzağıdır kdk
Yalnızken mutluyum 😍
olabilir
Olurrr 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar