14 şubatta sevgili olmayanlar toplansın. Bizde birbirimize hediye alalım olmaz mı?

Banane yaa 14 Şubat geliyorsa bu durum hiiç hiiiiç canımı sıkmıyor ki :D İlla sevgilimiz yok diye kaçacak mıyız. D

14 şubatta sevgili olmayanlar toplansın. Bizde birbirimize hediye alalım olmaz mı?
14 şubatta sevgili olmayanlar toplansın. Bizde birbirimize hediye alalım olmaz mı?
Cevapla