• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

1 aylık sevgilim var, 14 Şubat'ta hediye almam gerekiyor mu? Bir erkeği ilk başta şımartmak doğru mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
1 aylık sevgilim var, 14 Şubat'ta hediye almam gerekiyor mu? Bir erkeği ilk başta şımartmak doğru mu?
Cevapla
Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Alwaromorte
    Alwaromorte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 84%
    5 ay

    İnsanların ne kutladığı ya da ne günü olduğu beni ilgilendirmiyor, eğer birini seviyorsam içimden ona bir hediye almak geliyorsa onu zaten alırım, bugün 14 Şubat olabilir fakat bir şey değiştirmiyor burada bir zorunluluk var gibi neden almak gereksinimi duymalıyım bu bana yanlış geliyor insan içinden geldiği gibi yapmalı tabi şu da olabilir şimdi herkes bişey alır sen de düşünürsün ben almazsam üzülür mü, evet işte o aslında içinde gelen bir şey olmuyor o tam olarak zorunlu ama geleneksel haline getirilmiş basit gibi ama ezber üzerinden sıradanlaştırılmış, bütünleşmiş bir haldir.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Canısıkılanlimon
    Canısıkılanlimon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    5 ay

    Şımarır mı kalkar mı havalara mı girer bunlar hep karşı tarafın davranışları, neden karşının davranışlarını düşünüyoruz ki? Sen ne yapmak istiyorsun? Karakterin ne? Onu sunarsın yani sen kendin olursun, bırakırsın ki karşındaki de kendisi olsun. Sen hediye aldın, bu güzel davranışı nezaketle karşılayamadı o zaman karşındakini tanımış olursun. Ben zamansız hediye almayı çok severim, çünkü ben bundan hoşlanıyorum, hediye verdiğim kişinin davranışı pek umrumda olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Bence hediye al ama o gün ilk onun vermesini bekle almadıysa sende vermezsin. O yüzden kendinin de kullanacağı bir şey olsa iyi olur

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Mükemmel bir cevap

      Yorumla
    • Murat0640
      Murat0640
      5 ay

      Kedi mi bu simaracak

      Yorumla
  • leona87
    leona87 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    5 ay

    al ama o almadıysa verme onun vermesini bekle vermediyse sende verme

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Fikri Harika
Fikri Harika Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Sevgililer Günü’ne 1 aylık sevgiliyle girmek çok tatlı bir dönem 😊 Bence kesin “büyük” bir hediye almak zorunda değilsin ama küçük, anlamlı bir jest çok hoş olur. Erkekleri şımartmak yanlış değil, doz önemli 💌

    Mesela minik bir kupa, ikinizin fotoğrafını koyabileceği çerçeve, sevdiği çikolatadan bir kutu + el yazısı bir not harika gider. Hem bütçeni yormaz hem de “düşünmüş” olursun. En değerli şey, abartıdan uzak, samimi bir jest 💖

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

61

Cevap

  • zil2tapoz
    zil2tapoz Takip Et
    Guru Yaş: 42
    5 ay

    Bu soruya bir yanıt yazdım baktım çok uzun sonra dedim ki değmez sil gitsin.

    Uzun lafın kısası belli ki sen şımarmaya hazırsın karşındakini de kendin gibi sanıyorsun. Bir insana hediye adetten veya günden değil değer verildiği için alınır. Umarım altı üstü bir aylığız deyip sana hediye almaz.

    İyi paylaşımlar.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂😂

      Yorumla
  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    5 ay

    Ne ekersen onu biçersin bir aylık ne demek bebekmi bu sen gerekeni yap aşkta siyaset olmaz taktik olmaz saf ve temiz duygular önemli belki korkuyırsun karlık alamam üzülürüm diye olsun sen gerekeni yaptıktan sonra onu izle senin emeğinin iki kayını yapmıyorsa vefasız düşüncesiz ve sana değer vermiyor demektir hemen ayrıl

    0
    0 Yorumla
  • Nemalazım
    Nemalazım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    Ne kadar süredir berabersin eğer 3-4 ay ise karşılıklı hediye almak samimiyetsizlik ve gösteriş gibi olur. Arayarak ya da mesajla kutlamak daha mantıklı. Tabi sonraki aylarda hediye de kutlama da olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • 1Delikanlı
    1Delikanlı Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay

    14 Şubat 'a şartlama hediye almak için kendini. Bazen hiç hesapta yokken içinden sevgilin için bir hediye alıp vermek daha anlamlı ve kıymetlidir çoğu zaman.

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Evet zaten içim kıpır kıpır ona çok hediye almak istiyorum ama hani bilirsin erkeğin çabaladığı ilişki yürür bakmak istiyorum daha 1 aylık sevgiliyiz bakiyim romantik mi değil mi ona göre

      Yorumla
    • 1Delikanlı
      1Delikanlı
      5 ay

      Yanlışın var. İki kişinin eşit çabaladığı ilişkiler yürüyor genelde 👍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Bende küçük bir şey alıyim o zaman he

      Yorumla
    • 1Delikanlı
      1Delikanlı
      5 ay

      Hediyenin cismi önemli değil; önemli olan seni seviyorum seni düşünüyorum seni umursuyorum demenin şekli. O da senin hayal gücüne düşüyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Ayy o bana almazsa kahrolurum

      Yorumla
    • 1Delikanlı
      1Delikanlı
      5 ay

      14 şubatta hediyeleşmeyin en iyisi. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Teşekkür ederim yaa 🤗🤗🤗

      Yorumla
    • 1Delikanlı
      1Delikanlı
      5 ay

      Bol şanslar 👍🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Amin Allah razı olsun

      Yorumla
    • 1Delikanlı
      1Delikanlı
      5 ay

      Amin, senden de.

      Yorumla
  • -Afrova-
    -Afrova- Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    5 ay

    Sevgililer gününde hediye almanın nesi şımartma oluyor. Madem sevgili olarak görmüyorsun niye sevgili oldun

    3
    0 Yorumla
  • Mavisafircik2
    Mavisafircik2 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 82%
    5 ay

    yani şunu düşünmek benim için utanç verici doğrusu, kız içinden hiç mi bunu gördüm seni anımsattı geçmiyor adı üstünde sevgili diğer insanlardan çok daha özel ve önemli lafı yapılır mı?

    1
    0 Yorumla
  • _RuleMaker_
    _RuleMaker_ Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 96%
    5 ay

    Köpek eğitiyor sanki saman kafalı

    Adam sana hediye almasa hayatı zehir edersin

    KS moderasyonu da çok saçmasapan soruları öne taşıyor

    Amaç ne?

    1
    0 Yorumla
  • baharerden
    baharerden Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    5 ay

    Senin için bilmem ama ben sevgililer günü olmadan da bir hafta birlikte olduğum birisine çok güzel bir bileklik aldım ama ayrıldık ve verdiğim paraya mı yoksa ne kadar aptal olduğuma mı üzüleyim diye şaşırdım ve sonra baya bi düşündüm attı mı atmadı mı diye 😕

    0
    0 Yorumla
  • TheMurad
    TheMurad Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    Dedem hep şöyle derdi: 'Çok çalışan sevilseydi onca tarlayı süren öküz kesilmezdi.' İşe yaradığın kadarsın.😂

    1
    0 Yorumla
  • SakinBirPanda
    SakinBirPanda Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Burada soru şu şekilde mi? ""yeni bir sevgilim var ama ben onu şımartmayayım o beni şımartsın?"" İlişki bu değil.

    1
    0 Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay

    Taktiklere, düşünülen şeylere bak ya.. İçinizden geliyorsa alın, böyle düşünecekseniz hiç almayın.

    0
    0 Yorumla
  • Unuturmubikadınn
    Unuturmubikadınn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    5 ay

    Almak zorunda değilsin. Hediye içten gelen bir şeydir. Almalı mıyım değil içimden geliyor mu? Bunu sorgula.

    0
    0 Yorumla
  • Bursalı1Adam
    Bursalı1Adam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Erkek şımartılmaz haklısın erkek sevilmez hele bi de tek onunla olmaz erkek tek başına sevilemiyor ya bi kaç tane daha bul erkekler sevilir

    0
    0 Yorumla
  • TS_QueenWolfWoman
    TS_QueenWolfWoman Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    Karşılıklı değer bilmek çok önemli. Ortada bırakacak tipleri baştacı yapan pişman olur sadece. Bir de şu var ilişkide ilk hediyeyi erkek vermeli.

    0
    0 Yorumla
  • aaydaalabuladaaa
    aaydaalabuladaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    İşte tam olarak bunun için 14 Şubat 'tan sonra sevgili yapıp 14 Şubat 'tan önce ayrılmak gerekiyor 😂😂

    0
    1 Yorumla
    • aaydaalabuladaaa
      aaydaalabuladaaa
      5 ay

      Hani bunu sadece o gün sevgililer günü diye almak bana anlamsız geliyor. Herhangibir gün gönlümden koptuğu için hediye alabilirim ama sırf 14 Şubat diye hediye almak çok yapay geliyor

      Yorumla
  • Mor_kalpp
    Mor_kalpp Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay

    Empati kur sevgilinle.
    O da senin için başta şımartmak mı olur acaba diye düşünse ne hissederdinn.

    0
    0 Yorumla
  • Davidca m
    Davidca Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Alma boş ver amacına ulaştıktan sonra bırakır zaten seni sevgili ayakları boş işler

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    14 Şubat mı kaldı yaw sevgiyi neden 1 güne sıgdırıyorsunuz anlamadım. Neden tek 14 Şubat 13 , 15 Şubat degil ne alaka ne alaka ne alakaaaaaa😀😀😀

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    5 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 308 cevap paylaştı.

    Sonuçta sevgilisiniz alman lazım bence. Artık ne kadar değer görüyorsan bir ayda..

    0
    0 Yorumla
  • vahsikelebekgeldi
    vahsikelebekgeldi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    5 ay

    Onun sana hediye alması gerekiyormu peki daha 1 aylıksınız ya senin kafanda nasıl bu?

    0
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Sevgilin olduğu için şımarıp şımarmayacağını sen bilmelisin aslında

    0
    0 Yorumla
  • SarıyerliBey34
    SarıyerliBey34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay

    Aynı şeyi o da senin için düşünsün. Ne hissedersin?

    0
    0 Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Evet alman lazım senin almayıp onun alması doğru olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Anoniiimm4343
    Anoniiimm4343 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Al yani seviyorsan ne alaka şımarmak falan saçma mı tarzı şeyler

    0
    0 Yorumla
  • Angell20
    Angell20 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    5 ay

    Bacım valla sırf 14şubat için kiralayanlar bile var şükret asgdhxjvk

    0
    1 Yorumla
    • Angell20
      Angell20
      5 ay

      Ama o almadan ya da konu açmadan alma tabiki ilk o yapsın bak bi düşünüyo mu

      Yorumla
  • atanamadımçoksıcaktı
    atanamadımçoksıcaktı Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 101%
    5 ay

    Erkeğe bir şey alınmaz hele ki bir aylık ilişkide sadece çikolata alsan o bile fazla ahahsh

    0
    0 Yorumla
  • ZodyakBeyi
    ZodyakBeyi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 65%
    5 ay

    bir yediyeyle şımartamazsın... Bir tek sen mi hediye alıyon yani.

    0
    0 Yorumla
  • Ecemlendin
    Ecemlendin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    5 ay

    Ben 14 şubata inanmıyorum kapitalist sistem de ama bunu hediyeyi aldıktan sonra söyle 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    5 ay

    Ben alırdım ben ayrıldığımız Eski sevgilime bile almıştım veremedim ama:))

    0
    0 Yorumla
  • Vılat
    Vılat Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    5 ay

    Yani büyük bişey alma ama hediye iyi olur böyle özel günlerde

    0
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    Yahu böyle yapmayın ya bunları düşünerek bu süreçleri kolay atlatamazsınız ki 🤦🏻‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • babacan5255
    babacan5255 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    O da aynen senin gibi düşünüyorsa nasıl olur? Empati yoksunluğu yapma ki dengeyi gör

    0
    0 Yorumla
  • DiplomalıHavuç
    DiplomalıHavuç Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay

    Bir tarafını kaldırma. Ölçüsüz sevme hiç kimseyi

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    5 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    hediye almalısınız bence. hediye almak şımartmak değil, sevdiğini göstermektir.

    0
    0 Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    O da sana almicaksa gayet eşit bir yaklaşım olur, onun da işine gelir.

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    O senin sevgilin olduğu kadar sen de onun sevgilisisin

    0
    0 Yorumla
  • tozkoparan94
    tozkoparan94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    5 ay

    Dusunmek ne zaman simartmak oldu. Hesapci insan sahte olur yakinda birakir seni

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 ay

    Kadın bir şey almaz ama kendisine alınmasını bekler. Buna alıştırıldık sanırım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    5 ay

    Bence alma. İlk hediyeyi yapıcaksa o yapsın. Sen sonra telafi edersin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    5 ay

    Ucuz hediyelerle başla, mesela bir atkı olabilir

    0
    0 Yorumla
  • libuse
    libuse Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    5 ay

    Hayır alma pişman olursun daha ortada fol yok yumurta yok o sana alsın güzel bisey alirsa sende alirsin almassa busefer keşke almasaydım dersin ve 1 aylik icin gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • ali262626ali
    ali262626ali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    5 ay

    1 hediye aldiginda onu simartacagini dusunuyorsan ayril git bence. o da 1 hediyeyle simaracak bir tip ise yine ayril git ;)

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Şımarmak değil konu tabikide onu şımartcam konu daha 1 aylık sevgiliyiz ondan mı bekliyim yoksa bende alammı

      Yorumla
    • ali262626ali
      ali262626ali
      5 ay

      icinden nasil geliyorsa oyle yap :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      🤗alıcam

      Yorumla
    • ali262626ali
      ali262626ali
      5 ay

      :) super o zzaman. guzel bir kombin yaparsin, tatli bir yerde hediyesini verirsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      İnşallah kıymetimi bilir

      Yorumla
    • ali262626ali
      ali262626ali
      5 ay

      insallah canim

      Yorumla
  • zeynepmiyavsu
    zeynepmiyavsu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    5 ay

    Bence şımartma çok en az ona bileklik alabilirsin çok şımartma yani çok şımarırsan senden daha çok şey isteyecek. alman gerekmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Badboy642
    Badboy642 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    5 ay

    Şımartmak değil bu illa herşeyi almak zorunda da değilsin mutlu olun yeterli

    0
    36 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Evet ama ilk sevgililer günümüz ya o yüzden aklımda Bi sürü hediye var ona almak istiyorum ama, önce onun adımlar atması lazım

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Herşeyi almana gerek yok ki bir şey al küçük bir şeyde bile mutlu olur zaten ama onun da düşünmesi lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Beyefendi marka takılıyor ben o zamana kadar paramı biriktiriyorum alıcam

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Yani o da bişey alsın da marka takıntısı varsa boş ver onu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Valla dedim ben sana marka alamam kusura bakma işim yok gücüm yok dediki ben değer verdiğim insanlardan gelen hediyelerin markasına bakmıyorum ne gelirse başım üstüne kendim harcama yaparken marka alıyorum dedi

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      O zaman ayrı ama yine de boş ver be seviyosan ayrı ama kendini yıpratma sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Bakalım ya nasip kısmet 🤗

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Aynen hayırlısı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Aşk insana neler yaptırıyor

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Kendine olan saygını bozmicaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Nasıl yani

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Sev ama kendini kaybetme kendine olan saygın bozulmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Aaa delimisin olur mu öyle hiç ben aşık oldummu ne gurur ne inat hiç bişey kalmıyor bende illa Bi rezil edicez kendimizi 😂 en son kavga ettik ağzıma geleni saydım bugün beyefendi operasyona giderken bana duanı esirgeme diyor bagır çağır ama yine dua et diyor

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      😂😂😂😂

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Hayırlısı o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂Böyle olsun canımı yesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Adam bilerek kavga cıkarıyor

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Bunda bişey yok zaten

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      O da değişik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Başka tavsiyen var mı

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Genel olarak aranızda sevgi saygı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Ben onu kaybetmekten korkuyorum ama sanki o korkmuyor gibi hissediyorum var mı Bi düşüncen

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Korkma bence gerek yok

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Eğer hata yaprsa silersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Hata yapabilecek biri değil adamın hayatta hiç kaybetme korkusu yok günün şakasız 13 saati görüntülü konusuyoruz operasyon hariç onun dısında en ufak Bi şeyde silecek gibi yani ben öyle hissediyorum

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Eee sen de onu ona vermen gerekiyor cepte görmemesi lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Bende biraz geri çektim kendimi valla içimde kelebekler uçuyor sayfa sayfa seni çok seviyorum yazmamak için kendimi çok zor tutuyorum sanki çok yoğunmuşum gibi davranıyorum 😂🤭benim saçma taktikler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Dün uyuya kalmışım

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Bend uyuyakalmışım 😂😂

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      İstersen konuşalım burdan yorumdan değil ama yorumda çok uzadı

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Güzel taktikler ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Evet

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Cidden yorumlar çok uzadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Yazdım

      Yorumla
    • Badboy642
      Badboy642
      5 ay

      Hesabım açık zaten ekle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Cevap vermiyorsun ki napiyim

      Yorumla
  • ztnztn
    ztnztn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    5 ay

    Adı üstünde sevgili al tabi mutlu olur şımarmakla alakası yok

    1
    2 Yorumla
    • cansukaya12346
      cansukaya12346
      5 ay

      Dınleme erkeklerı kız

      Yorumla
    • ztnztn
      ztnztn
      5 ay

      Beni dinler o

      Yorumla
  • Burakskks
    Burakskks Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    5 ay

    Erkekler hediye beklemez onu öpsen onun için en iyi hediye olur

    0
    0 Yorumla
  • cansukaya12346
    cansukaya12346 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    5 ay

    boş ver o alsın sana sen alırsan kötu kalkar ve senı kullanır sıktır ett

    0
    0 Yorumla
  • sendekiben123
    sendekiben123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    5 ay

    Niye, erkek alınca oluyorda sen alınca neden olmuyo

    0
    0 Yorumla
  • Enböoğjgııj
    Enböoğjgııj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    5 ay

    İnsanın sevdiğine hediye alması ya da birini mutlu etmesi çok güzel nasıl böyle düşünüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Yesimdamlakaraman
    Yesimdamlakaraman Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    5 ay

    Yerine göre evet sımartmak değilde ilgi vermek

    0
    0 Yorumla
  • Moondayman
    Moondayman Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    5 ay

    Al ancak abartılı bir şey olmadan seni önemsiyorum diyecek bir şey alman yeterli

    0
    0 Yorumla
  • Sedaaaaaaydogan
    Sedaaaaaaydogan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    5 ay

    Şımartmayla ılgısı yok özel günler de hedıye alınır bunun ıcın sımarırsa erkenden anlarsın ıste

    0
    0 Yorumla
  • AysunKayalar
    AysunKayalar Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay

    Aynen, ama çok masraflı olmasın.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      3 ay

      Ayrıldık kanka 😂

      Yorumla
  • Gıdıkladagüleyimbari
    Gıdıkladagüleyimbari Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay

    Al parasızlıktan ölmezsin ufak bi hediywyle

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂Tamam

      Yorumla
  • fiadh
    fiadh Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    5 ay

    küçük bir hediye al bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Evet 1 küçük aliyim ya

      Yorumla
  • günçesoylu
    günçesoylu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Al bir şey olmaz neden şımarsın sevinir

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂Gariban mı sevindiriyoruz

      Yorumla
    • günçesoylu
      günçesoylu
      5 ay

      Kadkaldpmspfspdl deme öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂Sesli güldüm

      Yorumla
    • günçesoylu
      günçesoylu
      5 ay

      Daha çok değere binersin kxlcşxşcşc

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      😂Alıcam kız

      Yorumla
    • günçesoylu
      günçesoylu
      5 ay

      Ne alcanm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Fotoğrafımı araba kokusu yaptırıp astırcam arabasına

      Yorumla
    • günçesoylu
      günçesoylu
      5 ay

      Çok komik olurclödvşsövşsşövd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 ay

    Alma o alsın çok istiyosan kalpli yastık or hiç bişey hsk etmiyorlar

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Bende almayı düşünmüyorum o alsın ilk adımları ondan bekliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      O sana bu zamana kadra hiç bişey almadı. mi. aldiusa neler aldı açıkla az yorum yapcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      1 ay lık sevgiliyiz bacım henüz almadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Ay ne bu kroluk insan bı çiçek alır çikolata alır ne bileyim yoldan çiçek koparır hiç olmadı. Kız sen bunu unut bune böyle. Kalpli yastığı da örme dingile. Bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Bacım 1 kere buluştuk ilk buluşmaydı zaten onu es gectim şimdi göreve gitti gelsin ikinci buluşmada görcez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Askerse hiç olmaz...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Niye

      Yorumla
    • MBlackiron
      MBlackiron
      5 ay

      @gizliüye yazdığın cümlenin içerisinde "or" yazmışsın ya, çok itici ve bu senin ezik olduğunu belli ediyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 ay

      Or derken ör demek istemiştim ingilzice klavye kullaniyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      5 ay

      Hakedenler de var yani

      Yorumla
  • Miraxd
    Miraxd Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 41%
    5 ay

    Bence alma yoksa degerini bilmez

    0
    0 Yorumla
  • d1laraaaaaaaa
    d1laraaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    5 ay

    saçmalama alma enayi olmayin

    0
    0 Yorumla
  • Balanced
    Balanced Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    Hediye şımarmak ise oda almamalı

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (59)
Devamını Gör(104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > 1 aylık sevgilim var, 14 Şubat'ta hediye almam gerekiyor mu? Bir erkeği ilk başta şımartmak doğru mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

1 aylık sevgiliyiz, daha yeni olduğumuz halde 14 Şubat için hediye alınır mı? 18 cevap verildi
Sevgilim ilk ay dönümünü beraber geçirmek istiyor. Hediye alır mı, yıl dönümü değil sonuçta.... 4 cevap verildi
1 aylık sevgiliye sevgililer günü hediyesi alınır mı ya da o alır mıı ki sizce 14 Şubat da... 4 cevap verildi
Sırf 14 Şubat'ta hediye almak için sevgili yapmak mantıklı mı? 26 cevap verildi
Sevgililiğin ilk ayı için erkek arkadaşıma şöyle gözlük sipariş vermek istiyorum sizce ilk aydan... 7 cevap verildi
Sevgiliye 2. ay hediyesi hazırlanmalı mı? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨