5 ayİnsanların ne kutladığı ya da ne günü olduğu beni ilgilendirmiyor, eğer birini seviyorsam içimden ona bir hediye almak geliyorsa onu zaten alırım, bugün 14 Şubat olabilir fakat bir şey değiştirmiyor burada bir zorunluluk var gibi neden almak gereksinimi duymalıyım bu bana yanlış geliyor insan içinden geldiği gibi yapmalı tabi şu da olabilir şimdi herkes bişey alır sen de düşünürsün ben almazsam üzülür mü, evet işte o aslında içinde gelen bir şey olmuyor o tam olarak zorunlu ama geleneksel haline getirilmiş basit gibi ama ezber üzerinden sıradanlaştırılmış, bütünleşmiş bir haldir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
5 ayŞımarır mı kalkar mı havalara mı girer bunlar hep karşı tarafın davranışları, neden karşının davranışlarını düşünüyoruz ki? Sen ne yapmak istiyorsun? Karakterin ne? Onu sunarsın yani sen kendin olursun, bırakırsın ki karşındaki de kendisi olsun. Sen hediye aldın, bu güzel davranışı nezaketle karşılayamadı o zaman karşındakini tanımış olursun. Ben zamansız hediye almayı çok severim, çünkü ben bundan hoşlanıyorum, hediye verdiğim kişinin davranışı pek umrumda olmaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBence hediye al ama o gün ilk onun vermesini bekle almadıysa sende vermezsin. O yüzden kendinin de kullanacağı bir şey olsa iyi olur
12 Yorumla
Soran5 ayMükemmel bir cevap
al ama o almadıysa verme onun vermesini bekle vermediyse sende verme
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgililer Günü’ne 1 aylık sevgiliyle girmek çok tatlı bir dönem 😊 Bence kesin “büyük” bir hediye almak zorunda değilsin ama küçük, anlamlı bir jest çok hoş olur. Erkekleri şımartmak yanlış değil, doz önemli 💌
Mesela minik bir kupa, ikinizin fotoğrafını koyabileceği çerçeve, sevdiği çikolatadan bir kutu + el yazısı bir not harika gider. Hem bütçeni yormaz hem de “düşünmüş” olursun. En değerli şey, abartıdan uzak, samimi bir jest 💖10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Bu soruya bir yanıt yazdım baktım çok uzun sonra dedim ki değmez sil gitsin.
Uzun lafın kısası belli ki sen şımarmaya hazırsın karşındakini de kendin gibi sanıyorsun. Bir insana hediye adetten veya günden değil değer verildiği için alınır. Umarım altı üstü bir aylığız deyip sana hediye almaz.
İyi paylaşımlar.
11 Yorumla
Soran5 ay😂😂
Ne ekersen onu biçersin bir aylık ne demek bebekmi bu sen gerekeni yap aşkta siyaset olmaz taktik olmaz saf ve temiz duygular önemli belki korkuyırsun karlık alamam üzülürüm diye olsun sen gerekeni yaptıktan sonra onu izle senin emeğinin iki kayını yapmıyorsa vefasız düşüncesiz ve sana değer vermiyor demektir hemen ayrıl
00 YorumlaNe kadar süredir berabersin eğer 3-4 ay ise karşılıklı hediye almak samimiyetsizlik ve gösteriş gibi olur. Arayarak ya da mesajla kutlamak daha mantıklı. Tabi sonraki aylarda hediye de kutlama da olmalı.
10 Yorumla
5 ay14 Şubat 'a şartlama hediye almak için kendini. Bazen hiç hesapta yokken içinden sevgilin için bir hediye alıp vermek daha anlamlı ve kıymetlidir çoğu zaman.
010 Yorumla
Soran5 ayEvet zaten içim kıpır kıpır ona çok hediye almak istiyorum ama hani bilirsin erkeğin çabaladığı ilişki yürür bakmak istiyorum daha 1 aylık sevgiliyiz bakiyim romantik mi değil mi ona göre
- 5 ay
Yanlışın var. İki kişinin eşit çabaladığı ilişkiler yürüyor genelde 👍
Soran5 ayBende küçük bir şey alıyim o zaman he
- 5 ay
Hediyenin cismi önemli değil; önemli olan seni seviyorum seni düşünüyorum seni umursuyorum demenin şekli. O da senin hayal gücüne düşüyor.
Soran5 ayAyy o bana almazsa kahrolurum
- 5 ay
14 şubatta hediyeleşmeyin en iyisi. :)
Soran5 ayTeşekkür ederim yaa 🤗🤗🤗
- 5 ay
Bol şanslar 👍🙂
Soran5 ayAmin Allah razı olsun
- 5 ay
Amin, senden de.
Sevgililer gününde hediye almanın nesi şımartma oluyor. Madem sevgili olarak görmüyorsun niye sevgili oldun
30 Yorumla
5 ayyani şunu düşünmek benim için utanç verici doğrusu, kız içinden hiç mi bunu gördüm seni anımsattı geçmiyor adı üstünde sevgili diğer insanlardan çok daha özel ve önemli lafı yapılır mı?
10 Yorumla
5 ayKöpek eğitiyor sanki saman kafalı
Adam sana hediye almasa hayatı zehir edersin
KS moderasyonu da çok saçmasapan soruları öne taşıyor
Amaç ne?
10 Yorumla
5 aySenin için bilmem ama ben sevgililer günü olmadan da bir hafta birlikte olduğum birisine çok güzel bir bileklik aldım ama ayrıldık ve verdiğim paraya mı yoksa ne kadar aptal olduğuma mı üzüleyim diye şaşırdım ve sonra baya bi düşündüm attı mı atmadı mı diye 😕
00 YorumlaDedem hep şöyle derdi: 'Çok çalışan sevilseydi onca tarlayı süren öküz kesilmezdi.' İşe yaradığın kadarsın.😂
10 Yorumla
5 ayBurada soru şu şekilde mi? ""yeni bir sevgilim var ama ben onu şımartmayayım o beni şımartsın?"" İlişki bu değil.
10 YorumlaTaktiklere, düşünülen şeylere bak ya.. İçinizden geliyorsa alın, böyle düşünecekseniz hiç almayın.
00 Yorumla
5 ayAlmak zorunda değilsin. Hediye içten gelen bir şeydir. Almalı mıyım değil içimden geliyor mu? Bunu sorgula.
00 Yorumla
5 ayErkek şımartılmaz haklısın erkek sevilmez hele bi de tek onunla olmaz erkek tek başına sevilemiyor ya bi kaç tane daha bul erkekler sevilir
00 Yorumla
5 ayKarşılıklı değer bilmek çok önemli. Ortada bırakacak tipleri baştacı yapan pişman olur sadece. Bir de şu var ilişkide ilk hediyeyi erkek vermeli.
00 Yorumla
5 ayİşte tam olarak bunun için 14 Şubat 'tan sonra sevgili yapıp 14 Şubat 'tan önce ayrılmak gerekiyor 😂😂
01 Yorumla- 5 ay
Hani bunu sadece o gün sevgililer günü diye almak bana anlamsız geliyor. Herhangibir gün gönlümden koptuğu için hediye alabilirim ama sırf 14 Şubat diye hediye almak çok yapay geliyor
Empati kur sevgilinle.
O da senin için başta şımartmak mı olur acaba diye düşünse ne hissederdinn.00 YorumlaAlma boş ver amacına ulaştıktan sonra bırakır zaten seni sevgili ayakları boş işler
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay14 Şubat mı kaldı yaw sevgiyi neden 1 güne sıgdırıyorsunuz anlamadım. Neden tek 14 Şubat 13 , 15 Şubat degil ne alaka ne alaka ne alakaaaaaa😀😀😀
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 308 cevap paylaştı.
5 aySonuçta sevgilisiniz alman lazım bence. Artık ne kadar değer görüyorsan bir ayda..
00 Yorumla
5 ayOnun sana hediye alması gerekiyormu peki daha 1 aylıksınız ya senin kafanda nasıl bu?
00 Yorumla
5 aySevgilin olduğu için şımarıp şımarmayacağını sen bilmelisin aslında
00 Yorumla
5 ayAynı şeyi o da senin için düşünsün. Ne hissedersin?
00 Yorumla
5 ayEvet alman lazım senin almayıp onun alması doğru olmaz
00 Yorumla
5 ayAl yani seviyorsan ne alaka şımarmak falan saçma mı tarzı şeyler
00 YorumlaBacım valla sırf 14şubat için kiralayanlar bile var şükret asgdhxjvk
01 Yorumla
5 ayErkeğe bir şey alınmaz hele ki bir aylık ilişkide sadece çikolata alsan o bile fazla ahahsh
00 Yorumla
5 aybir yediyeyle şımartamazsın... Bir tek sen mi hediye alıyon yani.
00 Yorumla
5 ayBen 14 şubata inanmıyorum kapitalist sistem de ama bunu hediyeyi aldıktan sonra söyle 🤣
00 Yorumla
5 ayBen alırdım ben ayrıldığımız Eski sevgilime bile almıştım veremedim ama:))
00 YorumlaYani büyük bişey alma ama hediye iyi olur böyle özel günlerde
00 Yorumla
5 ayYahu böyle yapmayın ya bunları düşünerek bu süreçleri kolay atlatamazsınız ki 🤦🏻♀️
00 Yorumla
5 ayO da aynen senin gibi düşünüyorsa nasıl olur? Empati yoksunluğu yapma ki dengeyi gör
00 Yorumla
5 ayBir tarafını kaldırma. Ölçüsüz sevme hiç kimseyi
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. hediye almalısınız bence. hediye almak şımartmak değil, sevdiğini göstermektir.
00 YorumlaO da sana almicaksa gayet eşit bir yaklaşım olur, onun da işine gelir.
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayO senin sevgilin olduğu kadar sen de onun sevgilisisin
00 Yorumla
5 ayDusunmek ne zaman simartmak oldu. Hesapci insan sahte olur yakinda birakir seni
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayKadın bir şey almaz ama kendisine alınmasını bekler. Buna alıştırıldık sanırım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayBence alma. İlk hediyeyi yapıcaksa o yapsın. Sen sonra telafi edersin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayUcuz hediyelerle başla, mesela bir atkı olabilir
00 YorumlaHayır alma pişman olursun daha ortada fol yok yumurta yok o sana alsın güzel bisey alirsa sende alirsin almassa busefer keşke almasaydım dersin ve 1 aylik icin gerek yok
00 Yorumla
5 ay1 hediye aldiginda onu simartacagini dusunuyorsan ayril git bence. o da 1 hediyeyle simaracak bir tip ise yine ayril git ;)
06 Yorumla
Soran5 ayŞımarmak değil konu tabikide onu şımartcam konu daha 1 aylık sevgiliyiz ondan mı bekliyim yoksa bende alammı
- 5 ay
icinden nasil geliyorsa oyle yap :)
Soran5 ay🤗alıcam
- 5 ay
:) super o zzaman. guzel bir kombin yaparsin, tatli bir yerde hediyesini verirsin :)
Soran5 ayİnşallah kıymetimi bilir
- 5 ay
insallah canim
5 ayBence şımartma çok en az ona bileklik alabilirsin çok şımartma yani çok şımarırsan senden daha çok şey isteyecek. alman gerekmiyor.
10 YorumlaŞımartmak değil bu illa herşeyi almak zorunda da değilsin mutlu olun yeterli
036 Yorumla
Soran5 ayEvet ama ilk sevgililer günümüz ya o yüzden aklımda Bi sürü hediye var ona almak istiyorum ama, önce onun adımlar atması lazım
Soran5 ayBeyefendi marka takılıyor ben o zamana kadar paramı biriktiriyorum alıcam
Soran5 ayValla dedim ben sana marka alamam kusura bakma işim yok gücüm yok dediki ben değer verdiğim insanlardan gelen hediyelerin markasına bakmıyorum ne gelirse başım üstüne kendim harcama yaparken marka alıyorum dedi
Soran5 ayBakalım ya nasip kısmet 🤗
Soran5 ayAşk insana neler yaptırıyor
Soran5 ayNasıl yani
Soran5 ayAaa delimisin olur mu öyle hiç ben aşık oldummu ne gurur ne inat hiç bişey kalmıyor bende illa Bi rezil edicez kendimizi 😂 en son kavga ettik ağzıma geleni saydım bugün beyefendi operasyona giderken bana duanı esirgeme diyor bagır çağır ama yine dua et diyor
Soran5 ay😂Böyle olsun canımı yesin
Soran5 ayAdam bilerek kavga cıkarıyor
Soran5 ayBaşka tavsiyen var mı
Soran5 ayBen onu kaybetmekten korkuyorum ama sanki o korkmuyor gibi hissediyorum var mı Bi düşüncen
Soran5 ayHata yapabilecek biri değil adamın hayatta hiç kaybetme korkusu yok günün şakasız 13 saati görüntülü konusuyoruz operasyon hariç onun dısında en ufak Bi şeyde silecek gibi yani ben öyle hissediyorum
Soran5 ayBende biraz geri çektim kendimi valla içimde kelebekler uçuyor sayfa sayfa seni çok seviyorum yazmamak için kendimi çok zor tutuyorum sanki çok yoğunmuşum gibi davranıyorum 😂🤭benim saçma taktikler
Soran5 ayDün uyuya kalmışım
Soran5 ayEvet
Soran5 ayYazdım
Soran5 ayCevap vermiyorsun ki napiyim
Adı üstünde sevgili al tabi mutlu olur şımarmakla alakası yok
12 Yorumla- 5 ay
Dınleme erkeklerı kız
Erkekler hediye beklemez onu öpsen onun için en iyi hediye olur
00 Yorumla
5 ayboş ver o alsın sana sen alırsan kötu kalkar ve senı kullanır sıktır ett
00 Yorumla
5 ayNiye, erkek alınca oluyorda sen alınca neden olmuyo
00 Yorumla
5 ayİnsanın sevdiğine hediye alması ya da birini mutlu etmesi çok güzel nasıl böyle düşünüyorsun
00 Yorumla
5 ayYerine göre evet sımartmak değilde ilgi vermek
00 Yorumla
5 ayAl ancak abartılı bir şey olmadan seni önemsiyorum diyecek bir şey alman yeterli
00 Yorumla
5 ayŞımartmayla ılgısı yok özel günler de hedıye alınır bunun ıcın sımarırsa erkenden anlarsın ıste
00 Yorumla
3 ayAynen, ama çok masraflı olmasın.
01 Yorumla
Soran3 ayAyrıldık kanka 😂
5 ayAl parasızlıktan ölmezsin ufak bi hediywyle
01 Yorumla
Soran5 ay😂Tamam
küçük bir hediye al bence
01 Yorumla
Soran5 ayEvet 1 küçük aliyim ya
5 ayAl bir şey olmaz neden şımarsın sevinir
08 Yorumla
Soran5 ay😂Gariban mı sevindiriyoruz
- 5 ay
Kadkaldpmspfspdl deme öyle
Soran5 ay😂Sesli güldüm
- 5 ay
Daha çok değere binersin kxlcşxşcşc
Soran5 ay😂Alıcam kız
- 5 ay
Ne alcanm
Soran5 ayFotoğrafımı araba kokusu yaptırıp astırcam arabasına
- 5 ay
Çok komik olurclödvşsövşsşövd
Gizli Üye(18-24)5 ayAlma o alsın çok istiyosan kalpli yastık or hiç bişey hsk etmiyorlar
010 Yorumla
Soran5 ayBende almayı düşünmüyorum o alsın ilk adımları ondan bekliyorum
Cevap sahibi5 ayO sana bu zamana kadra hiç bişey almadı. mi. aldiusa neler aldı açıkla az yorum yapcam
Soran5 ay1 ay lık sevgiliyiz bacım henüz almadı
Cevap sahibi5 ayAy ne bu kroluk insan bı çiçek alır çikolata alır ne bileyim yoldan çiçek koparır hiç olmadı. Kız sen bunu unut bune böyle. Kalpli yastığı da örme dingile. Bak
Soran5 ayBacım 1 kere buluştuk ilk buluşmaydı zaten onu es gectim şimdi göreve gitti gelsin ikinci buluşmada görcez
Cevap sahibi5 ayAskerse hiç olmaz...
Soran5 ayNiye
- 5 ay
@gizliüye yazdığın cümlenin içerisinde "or" yazmışsın ya, çok itici ve bu senin ezik olduğunu belli ediyor.
Cevap sahibi5 ayOr derken ör demek istemiştim ingilzice klavye kullaniyorum
Soran5 ayHakedenler de var yani
Bence alma yoksa degerini bilmez
00 Yorumla
5 aysaçmalama alma enayi olmayin
00 YorumlaHediye şımarmak ise oda almamalı
00 Yorumla- Devamını Gör (59)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer