Sevgilim ilk ay dönümünü beraber geçirmek istiyor. Hediye alır mı, yıl dönümü değil sonuçta. Almam gerekir mi?

İki gün sonra birinci ayımız dolacak beraber vakit geçirelim dedi. O bir şey almayı düşünüyorsa benim almamam ayıp olur.

Güncellemeler
+1 yıl
Zeka seviyenizi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Sevgilim ilk ay dönümünü beraber geçirmek istiyor. Hediye alır mı, yıl dönümü değil sonuçta. Almam gerekir mi?
Cevapla