5 ayHey gidi günler.. kupon kesmemis benim yaşlarda insan yoktur herhalde.. hatta eksik kupon olunca yayıncı ya gider eski tarihli gazete alırdık o zamanlqr eski tarihli gazete normal gazeteden fazla paraya satılırdı.. babam gıcıklık yqpqrdi bazen hevesle kupon keserdik bqbam fider urunu alır gelir eksmeyin kupon kupon derdi jeves kqcqrdi :))
115 Yorumla- 5 ay
Ama keyifli olmuyordu ben o olayı seviyordum ksiyorsun biriktiyorsun sonra gidip aliyorsun vs babam gidip alincao jeyecani gidiyor.. eskiden eltiler gorumceler birbirinde fenalik için kuponları araklardi.. sakanirdi kuponlar vs.. ya da gazeteler.. ne garip gunlermis.. sonra gazeteler çakallık yapardı 3 Ürün var mesela kuponları tek senden 2 ya da 3 gazete almani isterdi vs.. heeep çakallık :))
- 5 ay
Elbette isteyecekler ama ilk başladığında olay bir ürün ve hizmet gibiydi ansiklopedilerle basladi.. meydan larousseler gelişim hachetteler.. sonra iş zivanadan çıktı.. bir gazete 7 -8 ürün vermeye başladı sonra sahte reklamlar devasa müzik seti dedi 15 cm çıkardı vs hahah tam kaotk bir duzen ama eğlenceliydi işte ne yaparsın :))
- 5 ay
En güzel günler henüz yasamadiklarimizdir diyor şairler :))
- 5 ay
Hii niye acaba kulaklar neler duyuyor gözler neler görüyor :))
- 5 ay
Şiirinden bahsediyoruz ama özel hayatından degil.. öyle bakarsak güvenecek insan sayısı bir elin parmakları zor eder :)(
- 5 ay
İnsanlara fuvenmeme kisminda hemfikiriz.. lakin bir sanatcinin eseriyle özel hayatını bqgdastirip eleştirmek olmas pek.. eser uErinden konusmak gerekir sayın blackspot :)))
- 5 ay
Hah ohh rahat rahat uyuyabilirim artik iyi. Geceer :)(
En İyi Cevaplar
Kupon kestiğimiz günleri hatırlıyorum da, ne aldığımızı hatırlayamadım şu an.
Şeyi hatırlıyorum mesela, bazı ürünler halk tarafından yeterince ilgi görmeyince ilk 5 kupon yerine geçen "mega kupon" verirlerdi. :)
Buna rağmen yine ilgi görmezse, bir süre sonra "fırsatı kaçıranlar üzülmesin" diyerek aynı ürünün kuponlarını tekrar başlatırlardı.13 Yorumla
5 ayArabadan tutunda televizyona ve telefona kupon biriktiren eli makaslı çeteler vardı bir zamanlar.
Kendim hiçbir şey almadım ama Meydan Larousse için niyetlenmedim de değil.
12 Yorumla- 5 ay
Güzel zamanlardı
Bi tane büyük panda kazanmıştık
Bizim için para verip almayacağımız bi lüks olduğu için sevindiriciydi
artık neden yok bu kuponlar..
11 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Gazete kuponu nostaljisi resmen çocukluğuma ışınladı beni 😍 Annemle birlikte kupon kesip zarfın içine koyardık, ben sayardım, o yapıştırırdı. Biz o kuponlarla kahve takımı ve çatal-bıçak takımı almıştık, hâlâ annemde duruyor, düşün 😂 Şimdi her şey uygulama, QR falan ama o zamanın heyecanı bambaşkaydı. Sen hiç biriktirdin mi, ne almıştın? 🥰📦✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u 5 ayçocukken yapmıştım evet.
11 Yorumla- 5 ay
Güzel
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 581 cevap paylaştı.
5 ayYıllar önce ben küçükken Star gazetesinden dünyaları aldık 😂
14 Yorumla- 5 ay
Hala duran televizyon müzik seti cep telefonu duruyor. Çalışır halde üstelik 😂
- 5 ay
Motorola telefon Beko televizyon Roadmaster müzik seti 😂
5 ayBir kere bir çocuk dergisi almıştım ilk ve son oldu o zaten küpürlerden topladığım..
11 Yorumla
5 ayAnsiklopedi almıştım. 2012 yılında, Çanakkale de :)
14 Yorumla- 5 ay
Evet 2012 yılında orada üniversite öğrencisi iken almıştım. Param olmadığı için de 90 dakika yürümüştüm 😄
- 5 ay
Güzel nostalji oldu şu an bana da. Sağlık olsun :)
5 ay10 yaşımda iken 29 kupona Sudoku cihazı almıştım. Hâlâ durur bende.
11 Yorumlabisiklet, dünya haritası, dabak, ansiklopedi, kalem falan bir çok şey saymakla bitmez. benim zamanında çok popiydi
13 Yorumla- 5 ay
Oo bayağı bir şey almışsınız gerçekten
- 5 ay
evet daha fazlası var. 90’larda gazeteler yarış içindeydi.
- 5 ay
Evet özellikle Sabah ve Hürriyet
5 ayDoksanlı yıllarda kaset almıştım. Bardak, tabak gibi şeyler almıştık.
13 Yorumla- 5 ay
Eskimeyen eskiler içinden mutlu çocukluk anıları. 😌
Alışveriş & Hediyeler konusunda 537 cevap paylaştı. benim zamanımda vardı ama bana vermeyecekler gibi gdlşyordu uğraşmıyordum
11 Yorumla
5 ayKüçükken niriktirmiştim ama bişe alamamıltım😅
15 Yorumla- 5 ay
Ne bileyi hatırlamıyorumki, birde kağıttan benekleri hatırlıyırum , hande vardı😅🥳
- 5 ay
Ay evet çok güzeldi ya
Evet hep kitap ve bi kere de dünya haritası almıştım istediğin ülkeye basınca o ülke hakkında sesli bilgi verirdi
13 Yorumla
5 ayCep Telefonu , radyo , müzik çalar , ansiklopedi bile.
Çocuk olmanın ne olduğunu iliklerine kadar yaşamış biri olarak, şanslıydık.
Sinek ilacı sıkan arabanın arkasından bisikletle takip edenlerden olmak.04 Yorumla- 5 ay
Çok doğru.
O şanslılardansınız. - 5 ay
Ne mutlu sizede.
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 421 cevap paylaştı.
5 ayİlk telefonumu gazete kuponlarından almıştım ya da bizimkiler bana öyle almıştı..
13 Yorumla- 5 ay
Zamanında mucize gibi bir şeydi aslıda, şimdi sıradan geliyor..
3 ayValla ben kuponlarla hiçbir şey almadım, boş ver.
00 Yorumla
5 ayBen böyle bir şeyi neden hatırlamıyorum
13 Yorumla- 5 ay
Hiç böyle bir şey görmedim nerelerdeydim ben🫣
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Cep telefonu almıştım
17 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 700 cevap paylaştı. Evet cep telefonu almıştım
11 Yorumla
5 ayHayır hiç öylr bişey yapmadım :)
18 Yorumla- 5 ay
Ya sen :)
- 5 ay
Süpermiş :)
- 5 ay
❤️🌷
- 5 ay
:*
Evet yemek takımı almıştık
11 Yorumla1-2 defa biriktirmiştir ama vermemişlerdi
13 Yorumla
5 ayHala var mı o ya almadım
11 YorumlaHayır bunu hiç yapmadım
11 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 617 cevap paylaştı. Evet bir sürü hem de
11 YorumlaBen almadım. Annem yemek takımı almış ben çocukken
12 Yorumla
5 ayEvet ansiklopedi almıştım...
13 Yorumla- 5 ay
Aynen.😀
u 5 ayEvet ben çocukken televizyon aldık 🙂
15 Yorumla- 5 ay
Evet çok mutlu olmuştuk maddi açıdan pek iyi değildi durumumuz çünkü.:)
- 5 ay
Neyseki şükürler olsun her halimize şimdi 🥳💖
Evet. Kitap, radyo falan almıştım
19 YorumlaTranslator, ansiklopedi vs. aldım.
14 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 650 cevap paylaştı.
5 ayEvet aldım ansiklopedi seti ve belgesel seti
12 Yorumla- 5 ay
Hıhı
Ansiklopedi almıştım sadece
11 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 699 cevap paylaştı.
5 ayAnsiklopedi filan 🤭
12 Yorumla- 5 ay
Aynısı aynısı
5 ayBisiklet, televizyon aldim.
12 Yorumla- 5 ay
Hey gidi günler 😊
Alışveriş & Hediyeler konusunda 4,5b cevap paylaştı. Telefon aldım 😅 ansiklopedi aldım
16 Yorumla
5 ayhayır
11 Yorumla
5 ayAldım
11 YorumlaKüçükken almaya çalışmıştım
11 Yorumla
5 ayBio enerji bilekliği almıştım
117 Yorumla- 5 ay
Siz biriktirdinizmi
- 5 ay
meydan larousse mu aldınız
- 5 ay
Eski günler heyyy
Şimdi ise millet sosyal medyada hovardalık yapıyor - 5 ay
Aynen kim kimi becerirse artık
- 5 ay
Siz en çok hangi amaçla dolaşıyorsunuz
- 5 ay
Çalışmıyorsun sanırım, yokmu komşu arkadaş gün yapın
- 5 ay
Kpss için ne düşünüyorsun memuriyet için
- 5 ay
Umarım istediğin hak ettiğin yerde olursun
- 5 ay
Kupon keatiğinize göre yaşınız olgun olmalı
Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı. almadim
11 Yorumla
5 ayHayir
11 Yorumla
5 ayHayır hiç almadım
11 Yorumla
5 ayAlmıştık
11 YorumlaKitap almıştım.
11 Yorumla
5 ayYok ama isterdim
19 Yorumla- 5 ay
Ne almıştın mesela
- 5 ay
Aaa ne ansiklopedisi
- 5 ay
Güzel önceden var şimdilerde pek yaygın değil
- 5 ay
Yine olsa güzel şeyler biriktirirdim
5 ayAraba aldik
12 Yorumla- 5 ay
Amin sağol cankus
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 