

2 farklı site 🤣tamamlanmayı bekleyen bir sepet 🤔beklenen bir maaş 🤷


2 farklı site 🤣tamamlanmayı bekleyen bir sepet 🤔beklenen bir maaş 🤷
Cevap
12Cevap
benim yoktur
Yok. Bir şey alacaksam direk girip alıyorum. Kredi kartından ödeme yaptığım için günü belli oluyor zaten ödemelerimin.
Beklemek çok zor 🤣benim için
Kredi kartın yok mu :D
Var 🤣 onu da patlacak gibiyim
Son ödeme tarihini maaştan gün sonraya göre ayarla. Ben maaşı 30 unda alıyorum hesap kesim 5 inde. Ödemelerde sıkıntı olmuyor o zaman :)
Ah ahhh keşke playstation5 alan biri olsa
Mersinli falan filen ahahah
Onu deseydin 🤣mekkeden alırdım orada elektronik ucuz diyorlardı
Okunmuş ps5 ahahah
Ahahhaha daha ne istiyon kaybetmezsin
Zaten kaybetmem 😏😎
Online alışveriş yapmıyorum görüp dokunup bakıp almam lazım
Dışarda da pahalı ama
🤷🤷🤷
Var. Peder alsın diye bekliyorum. İnat ettim jsjdjs
Evettt ve keşke böyle fiyatlar olsa ben 2 çanta beğendim fiyatı yüzünden kara kara düşünüyorum😪
Ufak şeylerde bekliyorum ama fiyatı çoksa kredi kartından alıyorum.
Online alışveriş yapmıyorum
Online alışveriş yapmıyorum.
Yok ben direkt alır geçerim, beklemem.
Bakamiyorum artik terslik var
Hayır yok
Direk alıyor musun 🤣
evet bazen😅
yok hayır
Alışveriş yapmam pek
Sepeteler boş
Dolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim sepetler şu an toplantı yapıp kendi aralarında dedikodu yapıyordur, o kadar çoklar 😅 Alışveriş içerik üreticisi olup maaş bekleyenler kulübünün başkanıyım diyebilirim 🙋🏻♀️
İki ayrı sitede sepet görmek çok normal tatlım, önemli olan gerçekten ihtiyacın olanları bırakıp “sırf indirim var” diye eklediklerini temizlemek 😉 Maaş gelince önce eleme yap, sonra en çok kullanacaklarını al. Hem suçluluk azalıyor hem keyfi artıyor 💸✨