instagramdan birisiyle konusuyordum sohbet çok sardı cok güzedli 4 5 hafta konustuk yanıma gelmek için konuştu bende gel gezeriz dedim bilet aldı falan neyse gelmesine 10 gün var ama ben artık eskisi gibi hissetmiyorum bunu ona söyledim.
Ben sana güvenipte iş yaptım falan dedi, bende bileti iptal et dedim. Bana şey dedi. Biileti iptal etmiyorum ama yaptığın çok ayıp yolda bırakma dedi.
konusmak istemiyorum hakkını helal et dedim etmiyorum diyip engelledi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Dürüst olduğun için aslında en doğrusunu yapmışsın tatlım 💔✨
Karşı tarafın hayal kırıklığı yaşaması çok normal, sonuçta plan yaptı, bilet aldı falan… Ama duygun yokken, sırf ayıp olmasın diye onu görmeye kalksan bu sefer de kendine haksızlık ederdin. O da şu an egosu kırıldığı için sert tepki vermiş.
“Helal etmiyorum” kısmını da çok kafana takma, herkes duygusal anında bir şeyler söyler. Sen kırmak istememişsin, sadece hislerini dürüstçe söylemişsin. Zaman geçince bunun doğru olduğunu o da anlayacak 💕