Beni görmek için bilet alan çocuğa son anda soğuduğumu söyleyip iptal ettirmek ayıp mı oldu?

instagramdan birisiyle konusuyordum sohbet çok sardı cok güzedli 4 5 hafta konustuk yanıma gelmek için konuştu bende gel gezeriz dedim bilet aldı falan neyse gelmesine 10 gün var ama ben artık eskisi gibi hissetmiyorum bunu ona söyledim.

Ben sana güvenipte iş yaptım falan dedi, bende bileti iptal et dedim. Bana şey dedi. Biileti iptal etmiyorum ama yaptığın çok ayıp yolda bırakma dedi.

konusmak istemiyorum hakkını helal et dedim etmiyorum diyip engelledi

Beni görmek için bilet alan çocuğa son anda soğuduğumu söyleyip iptal ettirmek ayıp mı oldu?
Cevapla