Dün arabada yer kalmadığı için uzaktan akrabamızın kucağına oturdum sizce ayıp bir şey mi? Pişman oldum?

Ya tamda kucagı değilde önüne oturdum ben 18 yaşımdayım o da erkek ve 21 yaşında. Gençler toplanıp bir yere gidecektik işte yer kalmadığından otur otur bişey olmaz dediler. Ama ben pişman oldum sizce çok mu kötü olmuş ya? Gidene kadar kendimi kastım
Dün arabada yer kalmadığı için uzaktan akrabamızın kucağına oturdum sizce ayıp bir şey mi? Pişman oldum?
Cevapla