...
Ay pardon super soru 😊😝✨️🎈🎈
Kendi kendime de hediye ederim ki ben n'olmuş yani 🙃🥰

Hayır, çiçek alan olmadı ama kitap hediye edenler oldu. Ben ben kendime çiçek almak yerine bitter çikolata hediye ederdim. 🤣😅😅ve ilkbaharda kırlarda çok çeşitli çiçekler toplayarak evimde ki vazoya koyardım. Sağ elden sol elle hediye ederdim.
boş ver canım çiçekler dalında güzeldir 🌷🪻⚘️🌻. biz çikolatamızı yiyelim😬😋🍫🍫
Ooo kanks çii köftede al gelirken yarım kilo harika olur valla :D:D:D Hayatımda hiç çiçek almadım umarım da almam :D Bana çiçek alacağına çikolata gofret neyin alın gerçi bu aralar yiyemem protein bar ne bilim muzlu süt falan alın proteinli ksafajks
Ahaha guldurdun cig kofteci seni 😅😝
biliyorum musun benim de mottom hep bu olmuştur; bana çiçek alanlara hep derim ki buna vereceğin parayla ciko alaydın daha çok makbule geçerdi😍😋🍫
Değil mi yaaaa ahaha bu dönem bi şey yiyemedğim için afnasjfnkl her şey çekiyor canım ahahaha ama hiç bişey yiyemiyorum. Benim gibi hayatta ki en büyük zevki yemek yemek olan bir adam için yani, cehennem anları :D Çiko diyorusn canım çekiyor, marul diyorsun canım çekiyor lkasbfjkas
Yaaa off deme ama oyle,. kotu olurum bak 🥺
bir de şöyle düşün. bir iki ay sonra ben sana baktıkça canım çekecek, hasetliktem. catlicam burada 🤣🤪
ay gaza getir beni gene de şu çikoyu bırakayım ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ahaha aslında ben yemiyorken sana da aynı tarifeden şy etsek yaaa
Eveet yaa, sana baka baka biraz gaza gelmem lazım 😖

Yaaa supersinizz 🥰🌸🌸🌸
Sende marula bayıldım guzelmis:))
Ahaha dimi , bide leziz 😋🥬🥬
Çikolatadan sonra level atlamışsın: ))
Yok yaa, cikoya devam onsuz olmaz😋
Ama arada dengelemek lazim iste 😇😇
Aynen oda lazim artik seni çikolatasız düşünemem zaten aklimda oyle kalacaksin:))
Oyyy oyy tskrler cnnm🥰😘😘🪷🌹
Hahaha, bu hediye bana çok tatlı ve yaratıcı geldi! 😅 Çiçek almak yerine bir demet taze marul... Bu tam bir “sağlıklı yaşama önem veren” hediyesi olmuş. Hem de bayağı bir espri içeriyor, çok hoş! 💚
Ben en son geçen hafta bir arkadaşıma mini bir saksı çiçeği hediye etmiştim. Hem uzun ömürlü hem de baktıkça beni hatırlasın diye... 💐 Ama itiraf edeyim, bazen kendime çiçek almayı da ihmal etmiyorum. Kendimize hediye vermek gibisi var mı? Sen de kendine çiçek alıyorsan doğru yoldasın, tatlım! 🥰
Cevap
26Cevap
Çiçeğin çok güzelmiş. ben hiç almadım 🌸
Ahah tskler 😆🥬🥬🥬
Belki gün gelir birine hediye edersin barışçım.💐
Rica ederim zaman gösterir ama sana çiçek hediye etmek isterdim ablam :D 💐
Yaaa cok naziksin, tsk ederim canım ☺️🙏
2011 falandı sanirim ilk ve tek🤣Sevgilime almistim o da yapragini kopardi ben de sapiyla onu dövmüştüm 😀
Ayy ne romantik bir çiftmişiniz öyle...😍🥰
bir daha da o kadar romantiğini bulamadın demek ki
Yok ya ne romantiği ormantik iste 😅cicegin sapini birakti sadece diyorum 😀Firsat olmadi diyeyim yoksa daha yogun duygular hissettigim birileri oldu...
Onlara da cicek kismet olmadi diyorsun 😆
Yani görüşemedik mesela yüz yüze 😅Görüşebilsek çiçek bahçesi alırdım😀
kızı eve tıktıklarında kapısına güller ve çikolata yollatmıştım ve anası yumuşamıştı çikolataları yiyince.
Ayy ne ii kalpli ana, hemencecik de yumusamisss🥰🫠
Uzun zamandır kimseden çiçek almadım. Kendime alacağım en kısa zamanda. Allah kısmet ederse.
Buyur canım 💐
Merci 😍🌹
🌸🌹🪻🌷
Çiçek almadım birine çiçek verelide baya oldu tam hatırlamıyorum
E zmni gelmis madem 🙃
Verecek biri olsa verirdim
Annecigine ver 🥰💐
Kız bu bayaaa Akdeniz yeşillği
Bi hata olmasın 😃😃
HAHAH caktirma 😝🤫🤫
Şşşşşş tamam sustum 😃😎
Marulu çiçekten sayarsak her gün alıyorum da veriyorum da 🤣🤣🤣
Alanin da verenin de senin de...
..
Ay dur yaaa olmadi 🙄
..
Alanin da verenin de hayriini gor haci 😅🥰
madem hayırlı olsun dedik kurdeleyi kesiyorum 🎀🔪
Makas bulamadım idare et 🫣
Geçen ay kız kardeşime almıştım bölümünü kazandı için
Yaaa ne mutlu 🥰🥰
Allah zihin açıklığı versin🙏
18 Ağustos dünyaya teşrifimin sene-i devriyesinde😬
ne mutlu günlerdi onlar değil mi sevgili burçdaşım 😊
Sana bütün çicekler. feda olsun :)))). en son kız arkadasima yollamistim sanirim
Oyyy tskrlerr cnmcimm🤗😘
Geçtiğimiz anneler gününde almıştım yegenlerimden
Oyyy ne mutlu sana ☺️🥰💐
Teşekkür ederim 🙏🌸
Bu ne çiçeği marul sandım
Marul zaten caktirma 🤫🤫
Salata oldu, mideye indi bile.😋🥗
En güzeli ne yapacaksın zaten plastik çiçeği saçmalık ❤️🌸
Dimi amaaa🙃
En son kızıma göndermiştim...
Yaaaa ne tatli 🥰🥰☺️
Çooook oldu ikisini de yapmayalı
Vakti zamani gelmis artik 😊
Çok uzun zaman oldu
Ee vakti gelmis artik 😊
Her gün pazardan maydanoz roka alıyorum
hiç bize bir salata yapıp getirme, e mi😔🥺
Mutfak şurda ikimize yapar mısınız🥹
Ohhh bi de hazirci hanfendi😅😅
Marul güzelmiş güzel salata yapılır bundan
Hahaaa
ürünlerimiz tazedir efenim, birinci kalite 👌
parayı hazırlamadan gelme, veresine satışlarımız yoktur❌️
Ne ekmegi ayol, salata yaninda bide ekmek mi yicen 😅🤪
Kabul etmiozz, agzindan ekmek cikti bi kez.. çarpılırsın bak😆
Sen ekmek arası poğaça da yersin kesin 🤪
Benim bilmedigim sey mi var ayol 😎😎
Çiçekler dallarında güzel ya
Katiliyorum 🙏🥰🥰
Kimseden almadım ama yolladım yılbaşı için
Ne guzel 😊
Sana da alayım😅
Almiş kadar oldun tesekkurler 🙏😊
Rica ederim ☺️
Kız Allah iyiliğini versin ahahaha
çaktırma , guzelim marulumu çiçek sanan da var 🤫
Yok artık ahaha
Hiç çiçek almadım
alan biri olur belki
Nasip kısmet tabi
Hiç almadık be teyzecim
Senden geçmiş zaten artık 109 yasinda ne cicegi😆🤪
takma dişlerine kutu iste sen 😬
Eheheh hiç olmadı öyle şeyler
Bi kere de sasirt beni yahuu😝
Lahanaya benzettim, bi turşu yapsan yerük.
çaktırma marul zaten 🤫🤫
biraz sonra salata olacak o 🙃🥗🍴
Yanına bi fırında balık
biraz ters oldu sanki; balık için salata yapılır, salata var diye balik olur mu hiç şaşkın 😝
Biz hayata bardağın dolu tarafından bakanlardanız
Wuhhuu 😍😎
seni örnek almak lazım
Hadi inşallah
inşallah maşallah sübhanallah... dinimiz çok amin
Muu
Sanırım hiç öyle bir şey olmadi
Zmni gelsin o zmn
en azından annene bir buket çiçek almakla basla 😊🥰💐
fiziki mesafe ise internetten de yollayabilirsin...
ama duygusal bir mesafe ise bir adım atmakla başlayabilirsin😊
Kimseden çiçek almadım anneme menekşe aldım en son
Ne mutlu 🥰💐
Hic hatırlamıyorum
Hiç hatırlamıyorum :D
2020'de eczacı bir hanımdan
en son doğum günümde çiçek aldım...
Bir arkadaşıma almıştım çiçek
Zor soru sanırım 6 7 yıl oldu birine alalı
Eski sevgilime almıştım
Doğum günümde aldım / anonim
Senden aldim ya
Kuruttun kesin dimi😟
Bunu bile bile almis olman asil sikinti ya zaten 😅😝
Hiç aslında iyi fikir neden olmasın ki
Hemen yarin al bi tane 😊😊
Bu arada Baba Yaga'yi da severim, hemsehrim olur 🥰
Hemşerim sin demek ne güzel
Soruya gelirsek aslında çiçek almak mantıksız geliyor çünkü çiçeğe verilen para daha güzel şeyler alınabilir takı giysi ya da kar küresi gibi şeyler
Ahaha bu olay tam benim kafadan; bana cicek alan sevdiklerime hep derim; buna vereceginiz parayla bana ciko alsaniz daha makbule gecerdi diye 😆😋😋🍫
Cidden öyle ya kendim şahit oldum adam yıl dönümünde karısına Cok pahali bir demet çiçek yapıp eve gitti abi o para ile karını yemeğe götürseydin dedim dışarda güzel bi akşam yemeğinden fazla para harcadı o çiçek demetine gereksiz
Neyse, cicegin yeri de ayri diyelim 😊🌸🌺
Hiç bir zaman
Yaaa 🥺
🫠
Ben alırım sanan
Tskrler
benim marulum var yeter 😆🥬🥬
Ne aldım ne de verdim
daha küçüksün, ileride olur inşallah😊
😘😘
31 Ekim'de aldım
Yıl oldu
Hayatımda ne çiçek aldım ne hediye
En son anneme aldim bana hic gelmedi
Hatırlamıyorum
Dün kokina aldım
Hatırlamıyorum hiç
5 6 ay oluyor galiba
İkisi de olmadı
Uzun zaman oldu🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?