O kadarrrr güzel şeyler var kiii boyutunu büyütebilsem bende alacağım ahdjfk
Ama minik bebişleri süslemek, öyle fotoğraflamak çok güzel.

O kadarrrr güzel şeyler var kiii boyutunu büyütebilsem bende alacağım ahdjfk
Ama minik bebişleri süslemek, öyle fotoğraflamak çok güzel.

Of evet ya cidden sınırsız çeşit var. Erkek yeğenime sadece kıyafet alabiliyorum o da birini Aslanlı aldıysam diğeri Tavşanlı oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ elimdeki Max seçenekler bunlar çok üzücü öxlxdldl
Gercekten de oyle bir akrabanın falan kızına hediye alınacaksa cok heyecanlanıyorum çünkü zevkim de çok iyidir. Bir sürü güzel toka, aksesuar ve kıyafetler var kızlar için. Erkek bəbişlər o kadar şanslı değiller maalesef😂
Cevap
11Cevap
Evet ya en sevdiğim, bide mutlu olduklarını görmek dünyanın en güzel hissi
Takmıyorlar şekerim , saçlarından öekip yerlere atıyır sıpalar😅🥳
😅😅
Erkek çocuklarına hediye almayı daha çok seviyorum ben çünkü kendimi görüyorum onlarda 😄
Bebeklerden ve çocuklardan hoşlanmıyorum, haliyle hediye almak da hiç eğlenceli değil😬
Erkek çocukları da aynı şekilde bence 😃. Bıldırcın gibi ortada sekerek koşturuyorlar sonrası sjsjsjs Datlu
burada bile cinsiyetçilik 🤦♂️ çocuğa hediye almak keyiflidir.
Öyledir herhalde. Bunları kendime alıyorum zaten...
Evet aşırı keyifli hele onlarla alışveriş yapmak daha keyifli
aynen öyle o kadar güzel çeşit varkiii ne alacağnı bilemiyor insann
Evet abimin ucuz kizlari var cok seviyorum onlara hediye almayi
Yeğenlerim erkek :D
Arkadaşlarım var kız çocuk sahibi idare edecez artık dfj
Evet 🫠💚
Çocukları sevindirmek çok güzel bir şey
Evet çok hoş gerçekten
Olabilir
Değil bebek ne anlar hediyeden
En sevdiğim ☺️
Evet kıyafetleri bile daha güzel
Evet öyle, çok güzeller tokalar. 🌼🍒🌸
Ay evet cidden güzel yaa
Eeehhhh
Evet canım
Evet ya
yerimm
evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?