Esim alışverişte söyleniyor, hadi diyip duruyor sinir oluyorum haksız mıyım?

Bugün alışverişe gittik. Kendime bir kaç bisey alicaktim. Esim sürekli hadi diyip duruyor. Üflüyor püflüyor. Bende sinirlendim. Ben arkadaşımla gelecektim zorla getirmedim seni buraya dedim. Hadi Ne alıyorsan al gidelim dedi bağırarak. Bende elimdekileri bıraktım. Gidelim almayacağım dedim. Bu sefer neyse al istediklerini, geldik o kadar diyip durdu. Bende almadan çıktım eve gidelim ben kendim gelirim sonra dedim
Çok sinir bozucu değil mi ya
Esim alışverişte söyleniyor, hadi diyip duruyor sinir oluyorum haksız mıyım?
Cevapla