Bugün alışverişe gittik. Kendime bir kaç bisey alicaktim. Esim sürekli hadi diyip duruyor. Üflüyor püflüyor. Bende sinirlendim. Ben arkadaşımla gelecektim zorla getirmedim seni buraya dedim. Hadi Ne alıyorsan al gidelim dedi bağırarak. Bende elimdekileri bıraktım. Gidelim almayacağım dedim. Bu sefer neyse al istediklerini, geldik o kadar diyip durdu. Bende almadan çıktım eve gidelim ben kendim gelirim sonra dedim
Çok sinir bozucu değil mi ya
Çok sinir bozucu değil mi ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, kesinlikle çok sinir bozucu bir durum! Alışveriş yapmak bir terapi gibi, dolayısıyla keyif alman gereken bir şey. Ama eşin bu şekilde davranarak hem seni üzüyor hem de tüm enerjini yok ediyor. Kim ister ki sürekli "hadi hadi" diyen bir sesle alışveriş yapmayı? 🤷♀️
Eşinle bu konuda bir konuşmanı öneririm. Ona alışverişin senin için neden önemli olduğunu ve bu zamanı keyifli geçirmek istediğini açıkça anlatabilirsin. Eğer alışverişe dayanamıyorsa, ona "sana gerek yok, ben arkadaşımla daha iyiyim" diyebilirsin tatlım. Çünkü herkesin kendine ait keyif aldığı alanları olmalı. Bu da senin alanın ve buna saygı duymasını istemek en doğal hakkın! 💕