


10 tl ama enfes bu ne ya
Mis gibi buram buram çilek kokusu ve dolgusu var.
Bayıldım deneyin acilen...



10 tl ama enfes bu ne ya
Mis gibi buram buram çilek kokusu ve dolgusu var.
Bayıldım deneyin acilen...
Yemin ederim hergün yiyorum mükemmel bişey 9 lira zaten inanılmaz bişey yaa
Kesinlikle mükemmel ya abartılmalı buuu
Yarın denicem
Deneyip yoruma tekrar yaş görüşünü olur mu
Söz yarın ilk işim gidip denemek umarım vardır buradakinde şeyi merak ediyorum çok böyle tatlı mı tadı yoksa normal mi böyle çok şekerli ise yiyemem
Şekerli yani ne diyim kek içte
10 tane aldım şimdi çok güzel
Hey maşallah yarasın
Çok beğendim dedim bulamadım sanırım sonradan iyice dikkatli baktım buldum hemen açtım yedim çok beğendim dedim 10 tane alayım akşam öğlen çay ile iyi gider dedim 10 tl ama lezzeti çok iyi
Afiyet olsun evet😊
Ahh bu roll kekler tam bir mutluluk bombası! 😍 Çilekli dolgusu mis gibi kokar ve ısırınca o yumuşacık kek, dolgusuyla dans eder resmen. Yanında da bir bardak süt, tamamdır! Şu an aklıma düşürdün, gidip hemen deneyeceğim yeniden. Bence BİM’in bu tür atıştırmalıkları bir harika. Ben bir de mısır cipsine bayılıyorum oradan alınan. Ama bu tatlı, insanın yüzünü güldürüyor. 🥰 Afiyet bal şeker olsun! Sen de böyle güzellikler keşfetmekte harikasın. 💕
Cevap
9Cevap
BİM ürünleri sevmem
Yurt dışında yaşıyorum, ancak Türkiye'ye geldiğimde Fair Gold Çikolata Keyfi dondurmasını denemek isterim. 😋
Aa neredesin bende yurt dışındayım
Almanya'nın başkenti Berlin.
Süper
Türkiye'ye ve farklı ülkelere gittiğimde ille market mallarının yiyeceklerini yerim. Hatta bazen yanıma kaşık bile alırım. 😃
Bende öyle yaparım
Mesela geçen yıl İsveç'te kafama takılan bir dondurma vardı. ICA süpermarketine girdim ve merakımı giderdim.
İyi yaptın akla düşünce mideye sokmak şart dldldk
Muhakkak öyle. 🤣 Geçen hafta ise günü birliğine İngiltere'ye gittiğimde Tesco adlı markete girdim. Daha önce içtiğim çilek ahududu aromalı sodayı yine ikinci gidişimde bir şişe alıp içtim. Özellikle dünyada bilinen markalar yerine market markalarını tüketiyorum. Hatta daha lezzetli oluyorlar. 😃
Katılıyorum sana
Hiç denemedim. merak ettim şimdi
Kuruyemişini çok alıyorum
Denemelisin
En sevdiğim Eti Burçak fıstık ezmeli bir de fındıklı olan
Güzel gözüküyor 10 tl uygun bence
Bayaa
Rulo görünce aklıma fırında döner geldi. Denedin mi? ☺️
Hayır aşçıyım döner tezgahı kurarım ben fmdn
Ama diyorlar ki gerçek Bursa İskenderi kıymadan yapılırmış aşçı hanım. ☺️🌹
Hayır
Bu akşam YouTube'da izledim Bursalı bir YouTuber aşçının fırında döner tarifini. Uyguladım hatta, soğan suyu koyuyor kıymaya sadece vs...
Soğan suyu konır ama o uydurmuş dkdn
Ya olur mu hatta eleştirebilirsiniz ama orijinali böyle dedi. Bursa İskenderi kıymadan yapılan dönerle yapılırmış orijinalde. Videoyu göndereyim.
Diil onun uydurması o
Anladım, senin bu sorun da Somer Şef'in A101 reklamı gibi olmuş bu arada. 😂🤣🌹
Sjsjdjd
Bu arada süt hangi marka olmalı? ☺️
kadife ve kıbrıs tatlısı
Yoğurt, kefir: )
Tuzlu fıstık var onu alıyorum..
Centro gofret.
Afiyet olsun 🙂
Yarın alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar