Yakın avukat bir arkadaşım hukuki olarak bana çok yardımcı oldu. yakın zamanda elime para geçebilir, sizce hediye almalı mıyım?

Ya da 3 bin lira ibanina atıp faturanı ödersin küçük bir hediye mi desem? saçma olur mu? ücretsiz hukuki destek verdi davama baktı ve yakın arkadaşım ayrıca da.
Güncellemeler
6 ay
arkadaşlar biliyorum 3 bin lira pek bir para değil artık günümüzde ama bir ihtiyacını giderir yakın arkadaşım ama yanlış anlar mı?
Yakın avukat bir arkadaşım hukuki olarak bana çok yardımcı oldu. yakın zamanda elime para geçebilir, sizce hediye almalı mıyım?
Cevapla