Erkek arkadaşım hiç pahalı hediye almıyor, “para saçmak saçmalık” diyor. Bu durum normal mi yoksa buna sevgisizlik diyebilir miyiz?

Erkek arkadaşım hiç pahalı hediye almıyor, “para saçmak saçmalık” diyor. Bu durum normal mi yoksa buna sevgisizlik diyebilir miyiz?
Cevapla