Alışveriş yaptık bunu çıkarmayı unutmuşlar ne yapayım?

Alarm şeyisi bumu kendim mi çıkarayım geri mağaza yamı götüreyim çıkarıp atsam bela olur mu başıma. Gerçi kamera kaydı da vardır. Çalışanın suçu şehir dışına çıkmam lazım. Ne yapayım dönüştemi götürsem mağazaya ödedik ama.
Alışveriş yaptık bunu çıkarmayı unutmuşlar ne yapayım?
Alışveriş yaptık bunu çıkarmayı unutmuşlar ne yapayım?
Cevapla