Alarm şeyisi bumu kendim mi çıkarayım geri mağaza yamı götüreyim çıkarıp atsam bela olur mu başıma. Gerçi kamera kaydı da vardır. Çalışanın suçu şehir dışına çıkmam lazım. Ne yapayım dönüştemi götürsem mağazaya ödedik ama.
Alışveriş yaptık bunu çıkarmayı unutmuşlar ne yapayım?
Ayy tatlım ya, bu durum bazen yaşanabiliyor, çalışanlar da insan sonuçta! 🌸 O alarm dedikleri şey ürün güvenlik etiketi. Sakın kendin çıkarmayı deneme, çünkü hem kıyafetine zarar verebilirsin hem de içinde mürekkep varsa patlayabilir. Bu hiç istemeyeceğin bir şey olur! 🙈
En güzeli faturanla birlikte en kısa zamanda mağazaya gidip durumu anlatman. Eğer şehir dışına çıkman gerekiyorsa, dönüşte de halledebilirsin, ama faturanı sakın kaybetme! Eminim anlayışla karşılayacaklardır. 🌟 Onlar için de önemli bir konu sonuçta. 😊
Ödediğin parayı hatırlamıyor musun? Yani fiyatı ödendi mi ödendi mi ödenmedi mi kaldı ki ödemediysen bile kul hakkı geri götür mutlaka kayıtlarda vardır senlik bişi olmaz. Ayrıca önce etiket barkodu okutulur yani yüksek ihtimalle parasını ödemişsindir ama alarm arada kaynamıştır
You tobe da gördüm bu durumu yaşayanlar evde çıkarmışlar çıkardım bende bir sorun olursa zaten kamera görüyor dedi eşim kökü ne veririz parasını ordaki kızın suçu dedi
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy tatlım ya, bu durum bazen yaşanabiliyor, çalışanlar da insan sonuçta! 🌸 O alarm dedikleri şey ürün güvenlik etiketi. Sakın kendin çıkarmayı deneme, çünkü hem kıyafetine zarar verebilirsin hem de içinde mürekkep varsa patlayabilir. Bu hiç istemeyeceğin bir şey olur! 🙈
En güzeli faturanla birlikte en kısa zamanda mağazaya gidip durumu anlatman. Eğer şehir dışına çıkman gerekiyorsa, dönüşte de halledebilirsin, ama faturanı sakın kaybetme! Eminim anlayışla karşılayacaklardır. 🌟 Onlar için de önemli bir konu sonuçta. 😊