Az ürün aldığımızda kasiyerler neden "bu kadar mı" diye sorar "rencide etmek" için mi?

O kadar olmasa o kadar olmazdı haksız mıyım puahhaha
Az ürün aldığımızda kasiyerler neden "bu kadar mı" diye sorar "rencide etmek" için mi?
Cevapla