Eski sevgilimin aldığı hediyeler duruyor, ne yapmam lazım?

Arkadaşlar benim 1 senelik ilişkim vardı, 1 sene içerisinde benden gereksiz sebepler yüzünden 6 kere ayrıldı ve her seferinde kendisi tekrar barışmak istedi. İstediği üstünlüğü ona tanımadım, sürekli o bana nasıl ise bende ona aynı şekilde davrandım ve her seferinde beni suçladı, ilişkide erkek olduğunu, sadece onun sözünün geçeceğini her söylediğinde bende ondan daha çok inada binerdim. 2 seneye yakındır ayrıyız, bana emek vererek aldığı her hediyeyi atmak yerine çoğunu ihtiyaç sahiplerine verdim ama geriye sadece aldığı oyuncaklar falan kaldı. İstemsizce gözüme batıyor her seferinde, oyuncakları görünce resmen kötü anılar gidiyor az bile olsa güzel anılarımız aklıma geliyor. Ayrıldığımız günden beri sevgili yapmayı bırak, flörtüm bile olmadı ve istesem dahi bir türlü içim el vermiyor eğer gene aynılarını yaşarsam ya da duygularını incitirsem diye. Zaten oyuncakları bile atamadım çöpe, karşımdakine saygısızlık olsun istemiyorum. Çevremde durumu olmayan biride yok ki çocuğuna vereyim, sizce ne yapmam lazım?
Eski sevgilimin aldığı hediyeler duruyor, ne yapmam lazım?
Cevapla