Başıma gelen olumsuz olay serisi (-3) Bu durum başınıza gelse ne yapardınız?

Şehir dışında yaşayan bir akrabamız ailecek Bizim oturduğumuz şehre geldi ve kısa bir zaman sonra ailenin üyelerinden küçük kız markete işe başladı bu markette bizim devamlı gittiğimiz bir market yani hatta bütün şehirdeki çoğu gittiği market bende tesadüfen oradan alışveriş yapmak istemiştim bir gün alışveriş yaptım tesadüf bir kaça kasaya geçtim tam bizim akrabanın olduğu katsaymış o bana sen benim akrabamsın akrabam olduğun için ödemeni bu kasadan alamam başka kasadan alışveriş yapacaksın dedi ben de bunu duyunca şok oldum tekrar sordum ne demek istiyorsun dedim sen benim akrabamsın dedi onun için bu kasadan dedi alışveriş yapamazsın başka kasada da ödeyeceksin dedi ben de ne alakası var akraba benim alnımda mı yazıyor akraba olduğumu dedim ondan sonra neyse baktım aynı şeyi tekrarlayınca arka kasadan geçtim ödememi yaptım ama çok sinirim bozuldu tanışmaya gittim Bir şey sormak istiyorum dedim örneğin dedim benim burada dedim bir akrabam çalışsa dedim onun kasasından alışveriş yapmak istesem yapamaz mıyım dedim marketin böyle bir kuralı mı var dedim ya biz dedi bazı marketlerde dedi akrabası olan kasiyerlerde akrabalarının bazı ürünlerini kasadan barkodsuz geçirip ödemede yani poşetine atıyorum işte parasını ödememiş falan öyle şeyler yaşanabileceğin için biz izin vermiyoruz buna dedi peki teşekkürler dedim ama ben akrabam olduğunu söylemedim o markette sonra neyse bu benim canımı sıktı kızın babasını akrabamı aradım dedim ki senin kızın bana bir gün markette böyle yaptı dedim bu da benim hiç hoşuma gitmedi dedim yani bu ayıp dedim ben de sana bir şey demedi telefonu kapattı ertesi gün bütün akrabalara söyle demiş benim kızın olduğu markete gitmiş kız ödemeyi almayınca bağırmış çağırmış ortalığı birbirine katmış işte şöyle böyle demiştik ya da benim kulağıma geldi ben de tekrar aradım ben dedim sana olayı böyle mi anlattım ben niye yalan söylüyorsun dedim koskoca adamsın dedim Bir de yalan söylüyorsun. Devamı aşağıda,
Güncellemeler
8 ay
Sonra gittim dedim ki akrabaları niye yalan söylüyorsun dedim bana kes lan sesini dedi gelirse buraya seni gebertirim bak dedi ben de iyice deli oldum dedim gideyim şuna dalayım sonra bizimkiler dedi ki ben biz bir gidelim konuşalım bizimkilere de, yok ben kıza gidiyormuşum da gülüyormuşum da yok kızdan hoşlanıyormuşum da yok kızım marketten atarlarmış da kız zaten zor iş bulmuş da
Güncellemeler
8 ay
Türlü türlü hikayeler yazmış bunları duyunca best Peter pena aldım sonra bizimkilere dedim ki vallahi gideceğim dalacağım dedim ya böyle olmaz dedim bizimkilerdeki ya bırak dedi biz dedi onlarla artık bundan sonra konuşmayacağız dedi onlar dedi iyice abartıyorlar dedi küçücük kız zaten dedi sen dedi şeyim yapacaksın dedi ondan sonra utanmıyorlar bile yalan söylüyorlar işte falan neyse sonra biz bir daha onlarla konuşmuyoruz artık
Başıma gelen olumsuz olay serisi (-3) Bu durum başınıza gelse ne yapardınız?
Cevapla