3. şahıs kişisi olarak , paylaşılan resim, yazı ya da ürüne yapılan yorumlara bakar mısınız?

Adnan oktar , erosenin agahhahahah la fena güldüm ha
3. şahıs kişisi olarak , paylaşılan resim, yazı ya da  ürüne yapılan yorumlara bakar mısınız?
Güncellemeler
8 ay
Bakıyor musunuz mu deseydim bilemedimki şincik ahahah
3. şahıs kişisi olarak , paylaşılan resim, yazı ya da ürüne yapılan yorumlara bakar mısınız?
Cevapla