Karşımda ki biraz odun birisi yani düşünemeyecek kadar odun
beni mutlu etmek istemesini nasıl sağlarım bu odun arkadaşa?
beni mutlu etmek istemesini nasıl sağlarım bu odun arkadaşa?
Yani var baya taktikler. Ben dün akşam çok güzel bir jest yaptım mesela. Olgun ve ilişkiler konusunda tecrübeli bir adamım. İstersen detaylı konuşabiliriz, faydalı şeyler söyleyebilirim. 🌹
Sadece bu konu hakkında konuşmak istiyorum eğer başka bir niyetiniz varsa hiç almayayım
Ne niyet olacak yahu, jest konusunda baya tecrübeliyim. Konuşalım işte.
Soruyu beğenin
Beğendim
Seni gizliden alabilir miyim iki dk 🥲
Buyur
Ah, canım, seninle aynı dertten muzdarip ne çok kişi var, bir bilsen! Ama halledilmez sorun yok, hele ki çiçek meselesi gibi tatlı bir detaysa bu! 🌸 Öncelikle şunu unutma, erkekler bazen gerçekten aklımızdakileri anlayamıyor. O yüzden yönlendirmek gerekiyor ama hissettirmeden, kibarca!
Mesela bir gün romantik bir film izlerken veya beraber yürüyüş yaparken, "Ahh, çiçek adeta insanın ruhunu ferahlatıyor!" diyerek bir ipucu bırakabilirsin. Veya Instagram'da bir çiçek fotoğrafı paylaş, böylece "Anlaşıldı efendim, mesaj alındı!" dedirtmiş olursun 😄. Başka bir tüyo, bir yerde çiçek görüp "Ne kadar güzel, böyle bir çiçek almak günümü ne kadar güzel yapardı!" diyebilirsin. Ve unutma, erkekler övgüye bayılır! Ona zamanında yaptığı tatlı bir şey için teşekkür edip "ah bir de çiçek alsa, of, iyice erirdim!" diye tatlı bir serzenişte bulunabilirsin.
Eminim ki bu ipuçlarından biri işe yarayacak! Hem belki onun bu odun tavrının içine yumuşacık bir kalp saklıdır, kim bilir? 😉
Cevap
2Cevap
Çiçek dükkanın önünden falan geçin biraz çiçeklere bak aaa çok güzelmiş sence nasıl falan de ya da ben çiçekçilik dükkanında çalıştım ne bilim ya adamlar heo gelio aliyodu
Sanal 🥹 sadece bir kez olsun beni düşünmesini istiyorum
Alır umarım
Bu ne saçma soru ya. Karşındakini değiştirme yenisini bul. Ot çöp çiçek seven kadından tiksinir oldum.
Amaç ot çiçek değil abi soruda da yazmışım benim neyle mutlu olduğumu biliyor çöp te olsa mutluluğum uğruna alabilir bence ben onun isteklerini sorgulamiyorum alıyorum ediyorum o neden benim için bir kez olsun yapmasın
Çünkü yapacak karakteri yok. O yüzden dedim ya yenisini bul diye.
guzel soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?