Maddi manevi bana iyi olan iyi davranan kişiyi istemek benim bence en büyük hakkım. Yani bana sürekli çiçek alan araba alacak kadar yatırımda bulunan beni koruyan sevdiğini hissetirip sağlıklı birini hayatıma almak istememin nesi beni kötü yapar
Erkekler sorum size bir kadın pahalı lüks hediyeler isteyen biri olunca niye sinir oluyorsunuz?
Benim maddi durumum iyi cimri de değilim ama asla parayyseven birini istemem ve alacağım hediyeyide çiçek tarzı şeyler alırım
0
19 Yorumla
Soran
8 ay
Ya işte bakın bu sizin görüşünüz gayet anlaşılır sizin fikrinize uyan biriyle siz hayatınıza alacaksınız ben de benim standartlarıma uyan birini hayatıma alicam şimdi burada kimse ölmediyse benim bu kadar kötülenmem saçma
Neden almasın ki ben şimdiye kadar sevgili yapmadım sırf ilerde doğru ve ciddi düşündüğüm kişi sadece bana dokunsun maddi manevi beni tanısın istedim diye onun dışında kendimi geliştiriyorum dil öğreniyorum meslek yapmak istiyorum öyle bomboş oturduğum yerden standartlarımı yüksek görmüyorum yani. Neden bana bir arabayı evi çok görsün ki istediğim kişi gibi biriyse
İlişkilerdeki kadın ve erkek rolü farklıdır çünkü. Eril koruyucu çabalayan ve kadına güzel bir yaşam sunan taraf erkek olduğu sürece o ilişki sağlıklı olur.
Ah tatlım, haklısın. Hepimiz hayatımızda değer görmek ve sevginin sadece sözle değil, eylemle de gösterilmesini isteriz. Lüks hediyeler istemek kimseyi kötü yapmaz, bu senin arzuların ve beklentilerinle ilgili bir şey. Ancak, her iki tarafın da bu konuda bir denge yakalaması önemli. Sadece maddiyatla değil, duygusal olarak da güçlü bağlar kurulmalı.
Kimi insanlar, maddi şeylere fazla anlam yüklediğimizi düşünebilir ama bunlar kişisel tercihler, değil mi? Eğer biri sana gerçekten değer veriyorsa, senin mutlu olacağın şekilde davranmayı seve seve kabul eder. Senin mutluluğun, sevdiğin kişinin de mutluluğu olmalı. Gönlündeki gibi birini bulacağına eminim! ❤️
Ice latte ısmarladıklarında bile içleri geçiyor ayol ne pahalısı ne lüksü
0
3 Yorumla
Soran
8 ay
Evet. Eril enerjisini kaybetmiş çok erkek var oysa bir gurur olmalı hesabı ödemek kadını korumak kollamak hani böyle olan bir erkeği bulup hayatına almak gerek işte
Hesabı illa ödesin demem ya da bana bir şey al asla demem ama yani bir date’e çıkılmış zaten 1 adet kokteyl içilmiş ya da bir kahve, bir akşam yemeği bile yok yüzünü yıkamış geçmiş karşıma bu adamdan ne beklersin ki
İste vallahi iste. Hesabı da ödesin seni en lüks mekana da götürsün yani bunlar normal şeyler tabii maddi imkanlarinca en iyisini yapmalı bana göre bir erkek görüyoruz ya kesfette orada burada neler neler yapıyorlar hayatındaki kadinlara bizim erkekleri fazla pohpohlaya pohpohlaya narsist yapmışlar anca kızlari manipüle edip üzüyorlar Allah karşımıza iyilerini çıkarsın bacim
Hayır sadece maddi beklenti içinde değilim ki bana değer veren sağlıklı bir yaşama ruha sahip beni iyi hissettiren birisi olsun isterim de yazdım açıklamada
En İyi Cevaplar