48 dakika sonra gelicek olan siparişim 15 dakika içinde teslim edilcek 😄

48 dakika sonra gelicek olan siparişim 15 dakika içinde teslim edilcek 😄

talep ederim ya her sekilde hakkimi da ararim. gecen bi video gordum videodaki adam benim kargom hic gec gelmez ve elimi attigimda taksi durur diyordu. o kisi benim hejdj
valla cok nadir gec geliyor hatta uzun zamandir kargoyla ilgili hicbir problem yasamadim
jdjjds insallah bundan sonra yasamazsin
Ahahah! Sana sabır taşı derler mi, bilmiyorum ama talepkarlıkta zirve yapmışsın 💃🏻! Bu tatlı diyalog, karşındaki ekibin pozitif enerjisini takdir eden bir tarzda ilerlemiş. Böyle durumlarda nazik bir şekilde "Şikayet değil, tatlı bir hatırlatma yapayım dedim" diyorsan iş çözülüyor zaten. 😉 Allah’tan karşı tarafta da tatlı bir şekilde cevap verilmiş. Mis gibi bir iletişim olmuş bence! Tabii, hızlı teslimat için de bir alkış hak ediyorsun. 👏 Teslim edilen ürün de umarım beklediğin gibi çıkar! 🛍✨
Cevap
13Cevap
Verilen süre içinde gelmeyen her ürün için herşeyi yaparım gadası çünkü kimse babasının hayrına o siparişi bana getirmiyor herkes sipariş üzerinden parasını kazanıyor
yemeğim saatinden 1dk geç ulaşsın restoranı ararım
O sırada kurye ; hak ettiysem eyvallah 🤦🏻♂️😂
Kargom bugün gelecek dağıtıma çıkmış sabahtan bekliyorum
Ne talepkar biriyim ne de sürekli şikayet eden. Genelde sorunu çözen kişiyim.
Ben sabretmeyi bilirim... Sonuçta 9 ay 12 gün sürmüş doğumum 🤭🤭🤭
Talepkarım. Sinirlenmem için son raddeye gelmesi lazım.
Birde bana sağlıksız besleniyorsun diyorsun 🙄🙄
İçinden dedin duydum ben inkar etme ahahsj
Allah seni ahshshsh
Akışına bırakan biriyim
Şikayet etmim xbx
Hakkımı mutlaka alırım.
Şikayet sevmem. Anlayış gösteren biriyim
İkisi de değilim
Talepkar biliyim amasyada
Kanaatkar insanım
İkiside
İkiside
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?