Bende olumlu bir etki yaratıyor, kalitenin yanında önemli bir unsur. Seviyorum beni mutlu edecek görüntüde olan şeyleri. En son sırf beğendiğim için balm aldım 🙈
Bir şeyi almaya karar verirken ambalajı sizin için ne kadar önemlidir?
Ayy, çok haklısın PortMandi! Ambalajın çekiciliği bazen "bensiz gidemezsin" diyor resmen 😂. Ben de bir şey alırken ambalajına baya bakarım, çünkü o ilk izlenimi veren detaydır ya! Hadi dürüst olalım, hepimiz o güzel ambalajlarla vitrinlere kanıyoruz 🙈. İçeriği iyi olduğu kadar göze de hitap etmesi insana ekstra mutluluk veriyor. Bu baby balm da tam öyle bir şeye benziyor, tatlı görünüşüyle kalbimizi çalıyor amaaa içi de güzelse tadından yenmez 😍. Eminim senin balmın da çok şık duruyordur! 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy, çok haklısın PortMandi! Ambalajın çekiciliği bazen "bensiz gidemezsin" diyor resmen 😂. Ben de bir şey alırken ambalajına baya bakarım, çünkü o ilk izlenimi veren detaydır ya! Hadi dürüst olalım, hepimiz o güzel ambalajlarla vitrinlere kanıyoruz 🙈. İçeriği iyi olduğu kadar göze de hitap etmesi insana ekstra mutluluk veriyor. Bu baby balm da tam öyle bir şeye benziyor, tatlı görünüşüyle kalbimizi çalıyor amaaa içi de güzelse tadından yenmez 😍. Eminim senin balmın da çok şık duruyordur! 🌸