Sevgiliye doğum günü hediyesi olarak 2. el kazak almak sizce ne kadar doğru?

kazak profil fotoğrafımda ona göre yorum yaparsanızz? Sevgilimle neredeyse 1. yılımıza gireceğiz ben onun doğum gününde fenerbahçe bileklik kutu bilmem ne özenerek birşeyler yapmıştım cafede kutlamıştım şu an uzak mesafedeyiz ve bana doğum günü hediyesi olarak dolap uygulamasından kazak alıp adresime göndermiş açıkcası böyle bir şey beklemiyordum yani hiç almasa daha iyi bile olabilirdi belki de sizce napmalıyım?

Güncellemeler
8 ay
aşkım memnuniyetsiz olmamak için o gün fazla üstüne düşmedim ama biraz düşündüm sonuçta seninle girdiğim ilk doğum günümdü her ne kadar uzakta olsak da böyle bir hediye beklemiyordum açıkcası düşünmen , hediye almak istemen benim için değerli, ama ikinci el olması beni biraz değersiz hissettirdi sadece bu özel gün için biraz daha özen gösterilmesini beklerdim ilk olduğu için normal bir günde düşünülüp alınmış olsa asla yadırgamazdım senden saklmaak istemedim” yazdım arkadaşlarrr
Güncellemeler
8 ay
Bitanem, çok utanç, rezil ve hayal kırıklığı içerisindeyim. Sen her ne kadar öyleysen ben de aynı şekilde... öncelik seni daha çok düşünüp planımı önceden kurmalıydım. Sırf sevgilim diye değil, benim dg de nasıl özen verildiyse en azından onun karşılığını vermeliydim. Ben yapamadım. Seni de önemsiz ve özensiz bıraktım özür dilerim. Hediye konusu her halükarda telafi edilecek bir şey benim için ama o utancı maalesef ki bir ömür boyu ne sen ne de ben unutacağım yazdı
Sevgiliye doğum günü hediyesi olarak 2. el kazak almak sizce ne kadar doğru?
Cevapla