Bir erkeğin karısının ihtiyaçlarını karşılamasi neden zoruna gider, istemez ki?

Gerçekten anlamıyorum ya. Aldığım hersey laf oluyor hersey. Durumu kötü de değil ki..
Evleneli daha 1 yıl bile olmadi. Bugün ilk kez evlendim evleneli alışverişe çıktım. Aldığım sadece 2 kazak 1 pantolondu. Hala bekarken aldığım şeyleri giyiyordum zaten. Bugün mecbur kaldım aldım artık. Eve geldim bir ton laf işittim tartıştık. Yok niye almışım da, izin almış miyim da... Fazla bisey almadım zaten çok pahalı da değil niye laf yapıyorsun bu kadar dedim. Sen mi kazanıyorsun parayı da konuşuyorsun git iade et dedi. Aldığıma alacağıma o kadar pişman oldum ki o kadar bağırmaya ister istemez ağladım maalesef. İğrenç hissediyorum kendimi. Bende gittim iade ettim. Daha ölsem almam. Böyle huyları olduğunu bilsem evlenmezdim.
Bir erkeğin karısının ihtiyaçlarını karşılamasi neden zoruna gider, istemez ki?
Cevapla