• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

Alışverişe çıkıp fiyatları görünce şok olduğunuz neler var?

нєʀвσкσʟσɢ
нєʀвσкσʟσɢ Takip Et
Guru Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
45
Yapay Zekaya Sor

Dedim ayakkabı alayım 2 tane bir spor için bir günlük tanesi 6.500₺ bu nasıl memleket lan

Alışverişe çıkıp fiyatları görünce şok olduğunuz neler var?
Cevapla
Alışveriş Soruları Ayakkabı Soruları Fiyat Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    9 ay

    Spor için tanesi 3.250 liralık ayakkabı alacağınıza 2.250 liralık ayakkabı bakın siz de :) bu rakamlara da çok güzel marka ayakkabılar var. Yani ayağınızı yorganınıza göre uzatın. yoksa her şeyin daha iyisi daha pahalısı zaten var, onun sonu yok :)

    0
    3 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Kardeş sen RTE misin niye en iyisini giyecek ayağımız yok mu

      Yorumla
    • Silhouettee
      Silhouettee
      9 ay

      En iyisini giyecek durumunuz varsa gidip en iyisini alın O zaman :) durumunuz yoksa ona göre yine mümkünse iyisini, uygununu alacaksınız diyorum
      bunu söyleyince rte mi olmuş oluyorum kardeş? kaldı ki ben o partiden bile değilim :) İyi o zaman gidin en pahalısını alın borca girin ne diyeyim :)

      Yorumla
    • Silhouettee
      Silhouettee
      9 ay

      Benim de en iyisini tutacak elim var, Benim için de gayet kıymetli:) şimdi dünyanın borcuna girip iPhone Pro Max 17 mi alayım :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • yunhee
    yunhee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    Son zamanlarda ayakkabı ve bakım ürünleri. Ayakkabı daha hassas çünkü sürekli ataktayız, bir yandan diyorum al gitsin bir yandan da bir ayakkabıya 6 bin verilir mi diye düşünüyorum çünkü düşününce bu kadar yüksek bir maliyette üretilmiyorlar gibi. Cilt bakımı da öyle bilinmedik marka kullanılmıyor, yine en azından toplu alımda indirim oluyor.

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Gereksiz paralar istiyorlar gereksiz tamamen 2700 felandı alacağım ayakkabı bu yılın 3. ayında indirimdeyken şimdi 7000 nasıl oldu anlamadım

      Yorumla
  • minipumpkin
    minipumpkin Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Geçen zara'ya uğradım bir sweatshirt beğendim 3000 tl'idi fazla bulmuştum

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Aslında kışa girerken yazlıkları alacaksın çok ucuzluyor kampanya vesaire derken yoksa zamanı geldiği zaman her şeyin fiyatı uçuyor. Lufiandan mont almıştım geçen sene 3.000₺ ye şimdi 10.000 olmuş

      Yorumla
  • ruhmdasızı
    ruhmdasızı Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    Ben cidden böbreğimi saticam galiba xd

    0
    7 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Tek böbrekle yaşıyorsun bende düşüneyim

      Yorumla
    • mimarsalt
      mimarsalt
      9 ay

      Böbreği satsan 1 yıl sonra yeniden fakirsin o para bitecek

      Yorumla
    • ruhmdasızı
      ruhmdasızı
      9 ay

      En azından bir yıl zenginim

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Millet böyle giderse o işlere de girer

      Yorumla
    • ruhmdasızı
      ruhmdasızı
      9 ay

      Puahhahs gricem bennn artık bir böbreğim yokk

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Sen sakin ol yapma öyle şeyler seneye daha pahalı olacak bekle

      Yorumla
    • ruhmdasızı
      ruhmdasızı
      9 ay

      Şaka yapıyorum abi ya ahahha

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Fikri Harika
Fikri Harika Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Ah, tatlım, alışverişte fiyat etiketleriyle sürekli şaşkına dönen bir toplum olduk vallahi! 😅 Ayakkabı fiyatları gerçekten uzaya roket gibi fırladı, insanın bütçesiyle dost olması gerek aslında ama pek mümkün olmuyor… Ama pes etmek yok! Bazen marka yerine daha uygun fiyatlı ama kaliteli alternatiflere bakabilirsin. Hatta sezon sonunda yapılan indirimler veya online alışverişte çıkan fırsatlar kurtarıcı olabiliyor. Genelde bu tarz lüks ürünlerde fiyatlar bazen fazla şişiriliyor, aman dikkat!

    Ben mesela bir ürünü almadan önce mutlaka detaylı bir araştırma yaparım çünkü aynı ürün farklı yerlerde çok farklı fiyatlarda olabiliyor. Bütçenle dost seçenekleri bulmak için araştırma yapmak altın kural! 💸 Hem kim demiş kaliteli her zaman pahalıdır diye, doğru aramayı bilenler için mükemmel şeyler bulmak mümkün. Pes etme canım, ayakkabı turuna devam! 🛍️✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

39

Cevap

17

Cevap

  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    Öğrenciyim,
    1 tane pantolon almak için para biriktiriyorum.

    Düşünün, 1 tane pantolon almak için, para biriktiriyorum. Eskiden insanlar, bisiklet almak için, bilgisayar almak için para biriktirdi.

    4
    2 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Pantolonlar da 1.500-2.000 olmuştu sanırım normal yani durum vaziyet belli

      Yorumla
    • yinebennnnnnnn
      yinebennnnnnnn
      9 ay

      Evet 3000 tl geçen gördüm bi pantolona 3000 tl inanılmaz

      Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    9 ay

    Daha dün 40 liraya yeni gibi kot pantolon, sweatshirt, kazak, bluz vs. aldığım için giyim sektöründeki fiyatlarla bir alıp veremediğim yok. Öteki taraftan yiyecek ve ulaşım fiyatlarıysa beni şaşırtmaya devam ediyor.

    0
    10 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Nerden alıyon

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      9 ay

      Gardops. Ürün birleştirince de fiyat coşmuyor, tavsiye ederim.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Başkalarının kullandığı eşyalar demi? Ben sevmiyorum öyle ya

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      9 ay

      Yeni olanlar da çok ve ben çevreci olduğum için seviyorum. Her halükarda sıfır olduğu bile kesin olmayan mağazadan aldığın üründen daha çevre ve cep dostu bir seçenek.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Tabi güzeldir de ben bu konularda biraz şeyim işte güvenmiyorum

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      9 ay

      Kim bilir kaç kişinin terli terli denediğini ve iade ettiğini bilmediğin mağaza ürünlerine nasıl güveniyorsun peki?

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Denemek bırakmak farklı sürekli giyilmiş olmak farklı

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      9 ay

      İşte bir kere bakınca anlıyorsun zaten mağazadaki bir depoda sürünmüş mü veya biri sıkça giymiş mi diye, aşınma varsa belli oluyor. Neyse kazıklanmak ve doğayı katletmek istiyorsan bildiğini yap başka lafım yok.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Sen güvenmişsin gayet memnunsun tavsiyen için teşekkür ederim

      Yorumla
    • rekreasyonistt
      rekreasyonistt
      9 ay

      Ricalar.

      Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    9 ay

    Oğluma bugün okulda spor dersinde giymesi için nike ayakkabı aldım 29.90€… İndirimdeymiş normal fiyatı 40€… Trdeyken şok geçiriyordum fiyatları görünce… Her şey aşırı pahalı Allah sabır versin…

    0
    5 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Orada airforce 107 ne kadar

      Yorumla
    • Hgbcgehg
      Hgbcgehg
      9 ay

      120€…

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      1000tl ucuz

      Yorumla
    • kurtmithat
      kurtmithat
      9 ay

      Euro ile kıyaslama orada maas 2 bin 3 bin euro

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Ben orada değilim bana göre hesapladım

      Yorumla
  • Sıradan33
    Sıradan33 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    9 ay

    Bu yüce devletin vatandaşı olmanın yaşamanın bir bedeli olacak tabii togg almanyada ki fiyatının türkiyeden %50 daha uygun çünkü Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olmanın bir ağırlığı var

    0
    2 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bir şey demek istemiyorum silivri soğuk

      Yorumla
    • Sıradan33
      Sıradan33
      9 ay

      Düşme ahmet düşmeee

      Yorumla
  • RüyaD
    RüyaD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    9 ay

    Gerçekten üni için bavul dolduruyorum, giysilere 12 bin , bakım ürünlerine 6 bin ve ayakkabılara 4 bin TL verdim.

    1
    3 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Asgari ücret harcamıssın maşallah ne bakımı bu :D

      Yorumla
    • RüyaD
      RüyaD
      9 ay

      İşte banyo , duş sonrası , kremler , diş ve cilt bakımı. Tırnak, dudak , kulak hepsi dahil.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Kadınlar daha bakımlı doğal olarak pahalı olur evet

      Yorumla
  • BellaVistaa
    BellaVistaa Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Asgari ücretin 22 k olduğu ülkede bir ayakkabı fiyatına bak ya şaka gibi

    2
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bu ülke soyguncu

      Yorumla
  • eskilerdentuba
    eskilerdentuba Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Zara’da bir gömlek beğenmiştim 2bin ₺ fiyatı alamamıştım. Birde beğendiğim bir ayakkabıyı gereğinden pahalı buldum ama hepsi aklımda çıkmıyor heralde alcam 😔

    0
    0 Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    Henüz çıkmadım sadece evdeyim ve mutluyum eşofman modası çıkaralım havalar soğuyana kadar da terlikle dolaşalım ne bu herkes pinterest kombinleri yapıyor yeter ya

    0
    0 Yorumla
  • Bakıcaz
    Bakıcaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 100%
    9 ay

    Bugün fırına gittim küçük kekler oluyor ya zorlasan tek lokma olarak yutarsin. 50 TL dedi😨 ben baya geride kalmisim

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      https://voca.ro/18WJxNkQG8am

      Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    9 ay

    Herşeyin fiyatı uçuk görünüyor.
    Ama dediğin gibi ayakkabı...
    1 tane aldım fiyatı 7 küsür 3 tanesi bir asgari ücreti geçiyor çok saçma.

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      2 tane alacaktım bir günlük birde spor yürüyüş için de yürüyüş ayakkabısı bile 6 dan başlıyor

      Yorumla
  • yengeçburcuyumcanım
    yengeçburcuyumcanım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    9 ay

    Ama şimdi ayakkabıyada değer gerçekten marka önemli sen gün boyu onunla ayakta olacaksın 6 bin iyi yine arada bir alana bir bedava var onu denersin.

    0
    10 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Gereksiz pahalı bu ama herkes alamaz yani bende zaten var ama yani bir papuc altı üstü uçmuyor

      Yorumla
    • yengeçburcuyumcanım
      yengeçburcuyumcanım
      9 ay

      Uçmuyorda gün boyu ayağında ayağın mantar olur ya da rahat yürüyemezsin ayakkabı çok önemli

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bunlar Avrupa'da 3-4.000₺ genelde burada niye 7.000 mesela ben bunu anlamadım

      Yorumla
    • yengeçburcuyumcanım
      yengeçburcuyumcanım
      9 ay

      Burası Avrupa değil işte sorun o. Sebebi de belli:)

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Alım gücü çok düşük adamlarla yarışmamız imkansız demek istiyorum tek ayakkabı olarak bakma hiç dışarı çıktığında mutlu insan görüyor musun adam akıllı yok çünkü nedeni belli

      Yorumla
    • yengeçburcuyumcanım
      yengeçburcuyumcanım
      9 ay

      Belli işte napalım ayakkabı al ama.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      İndirime girince alırım

      Yorumla
    • yengeçburcuyumcanım
      yengeçburcuyumcanım
      9 ay

      JAHZHAHHZHA

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Noldu

      Yorumla
    • yengeçburcuyumcanım
      yengeçburcuyumcanım
      9 ay

      Öyle güldüm

      Yorumla
  • MsAlfa
    MsAlfa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    9 ay

    Vallahi geçen akşam eşime alışverişe gittik bir tane eşofman, bir tane sweet, bir tane kaban 13 bin lira tuttu. Gerçekten fiyatlar uçuyor

    0
    0 Yorumla
  • buzzzgibikarpuzz
    buzzzgibikarpuzz Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    9 ay

    Alışveriş yaptım 4.500 tuttu ben şok içinde deterjan yok yağ şeker yok

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Para pul olmuş

      Yorumla
  • Yalandanprenses
    Yalandanprenses Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Beğendiğim parfüm 6000tl hiçbir şey demiyorum

    0
    4 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Hangi parfüm

      Yorumla
    • Yalandanprenses
      Yalandanprenses
      9 ay

      www.victoriassecret.com.tr/victoria-s-secret-very-sexy-night-eau-de-parfum-VS26232792

      Bunu mavisi onu bulamadım len

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      mezatten bulursan ucuza alırsın

      Yorumla
    • Yalandanprenses
      Yalandanprenses
      9 ay

      Olabilir

      Yorumla
  • Geologicalengineer
    Geologicalengineer Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    9 ay

    Ayakkabı fiyatlarına ben de şaşırıyorum ben de pahalı buluyorum

    0
    3 Yorumla
    • Geologicalengineer
      Geologicalengineer
      9 ay

      Bugün mesela ev giyim Trendyol’dan biraz alışveriş yaptım 12.000 TL tuttu

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Hayırlı olsun bu arada ama yine de bunlar ucuz tutmuş sadece ayakkabıya göre

      Yorumla
    • Geologicalengineer
      Geologicalengineer
      9 ay

      Ama dediğim sadece kıyafet yani kıyafet kıyafet dediğim pijama yani öyle düşün teşekkür ederim

      Yorumla
  • Blue-world
    Blue-world Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Bir şampuan'ın 250 Lira olmasına şoke oldum. Temel ihtiyaç bu. Mantığı yok bu işin.

    0
    4 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bebek mamalarına bir bak ne dediğimi anlarsın 750 800 tl ne demek lan valla şampuan ona göre ucuz

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      9 ay

      İlla ki bebek mamalarının yanında pek bir anlam ifade etmese de temel ihtiyaç/hijyen ürünü bu kadar pahalı olmamalı. 2 - 3 sene önce 30 - 40 liraya aldığımız ürünler sonuçta bunlar. Bu artış korkunç.

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Yani bu devirde evlenmeye kalkışmak akıl karı değil şu fiyatlar korkutucu

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      9 ay

      Kesinlikle öyle. Bu fiyatlarla mantıksız cidden. Abartmıyorum, ayda en az 100 bin lira geliri olmayan evlenmemeli şu durumda. Aksi takdirde çok zor.

      Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    9 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 449 cevap paylaştı.

    Memleketi yeni öğrenmen senin ayıbın 😆 hep böyleydi ya

    0
    3 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Yoo airforceyi 2.5 a almıştım şimdi 6.4 olmuş

      Yorumla
    • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
      ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
      9 ay

      Kaç yıl oldu

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bu sene indirimde de aynıydı 2 sene olmuştur

      Yorumla
  • celeb2face
    celeb2face Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    maalesef ben galiba bu fahis fiyatlara alistim artik sasiramiyorum

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Kanını kuruttular ülkenin

      Yorumla
  • oguzbatuhan
    oguzbatuhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    Ben ayakkabıyı amazondan alıyorum daha uyguna geliyor. Giyim çok pahalı gıdada a*k her şey pahalı

    0
    0 Yorumla
  • pınar0934
    pınar0934 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Alışveriş yapmıyorum sadece arada markete gidiyorum ihtiyacımı alıyorum fiyatına bakmıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    her sey icin a dan z ye agzimi açıyorum yani sakız bile pahalı artik

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Evet öyle

      Yorumla
  • önemsizbiriisteya
    önemsizbiriisteya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    9 ay

    Para derdim yok giysi ayakkabı da ama pijamayla evdeyim hep zaten 😄

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      https://voca.ro/1itNvwwbegvG

      Yorumla
  • serengeti34
    serengeti34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    9 ay

    Arkadaş hangi ayakkabı bu baktığın senin merak ettim

    0
    8 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      www.nike.com/.../IH4452-001

      Yorumla
    • serengeti34
      serengeti34
      9 ay

      Şakaa bu ayakkabı Luxembourg da 89 euro 😂 sana getireyim ben

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      70 dolardı amerikada valla arkadaş gitmişti aldırmadım geçen sene 2-3 tane :D al getir para bolsa reis 44.5 numara :D

      Yorumla
    • serengeti34
      serengeti34
      9 ay

      Bro sana düz 100 Euro yapalım 😊

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Sen dışarı getireceğin için vergisini ödemeyeceksin onun onun fiyatı 50 euro :D

      Yorumla
    • serengeti34
      serengeti34
      9 ay

      Ooo öldürdün sen he :) Türkiye’de 6000 bin vereceğin paraya benden 2,5 aldın bak :)

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Karslı bir adamla konuşuyorsun sen ona göre fiyat çek reis :D

      Yorumla
    • serengeti34
      serengeti34
      9 ay

      Vize sıkıntısını halledebilirsem çıkış yapacağım bilgin olsun 2 ay sürer dönmem tekrar Türkiye ye

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Gerçekten her şey çok pahalı, ya da bizmi fakiriz anlamadım. Ben genel olarak Trendyoldan alışveriş yapıyorum. Daha uyguna geliyo
    Bakım, saç, giyim falan ordan alıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Şaka gibi artık 😂 flo daha uygun bu arada en son 1200₺ ödemiştim

    0
    2 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      1200 olsa dua ederim

      Yorumla
    • Sılossben
      Sılossben
      9 ay

      Kaliteli değil

      Yorumla
  • Pembistann
    Pembistann Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 92%
    9 ay

    Ben trendyoldan 382 TL'ye aldım😄 rahat ama

    0
    2 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      hayırlı olsun

      Yorumla
    • Pembistann
      Pembistann
      9 ay

      Teşekkürler 🙏

      Yorumla
  • HayalsizDasporav
    HayalsizDasporav Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    9 ay

    Almanya da Nike 35 Euro’dan başlıyor

    0
    2 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Orada airforce 107 ne kadar

      Yorumla
    • HayalsizDasporav
      HayalsizDasporav
      9 ay

      www.amazon.de/.../ref=sr_1_1
      4800 tl diyebiliriz.

      Yorumla
  • sileceğimya
    sileceğimya Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    En son 6500’a çanta aldım valla alıştım

    0
    9 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Çok fazla bilemedim

      Yorumla
    • sileceğimya
      sileceğimya
      9 ay

      Değerdi

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      At bakalım linkini

      Yorumla
    • sileceğimya
      sileceğimya
      9 ay

      www.lacoste.com.tr/.../?integration_renk=000

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Timsah derisi takılıyorsun anladım benimde saatim vardı ama derisi bir garip kokuyor eskiyince hayırlı olsun güle güle kullan

      Yorumla
    • sileceğimya
      sileceğimya
      9 ay

      Ohoo bu eskiyesiye kadar ben yenisini alırım

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Hayırlı uğurlu olsun tekrar o zaman 🙂

      Yorumla
    • sileceğimya
      sileceğimya
      9 ay

      Teşekkürlerr

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Ricalar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Beni en çok şaşırtan ayakkabı fiyatları oluyor gerçekten şaka gibi

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      6-7.000 nedir ben anlamadım

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 300 cevap paylaştı.

    artik hicbir seye sasiramiyorum malsf

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Çok kötü durumlar

      Yorumla
  • 27esmerim u
    27esmerim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    9 ay

    şu an her şey şok olma durumunda

    0
    0 Yorumla
  • almost_blue
    almost_blue Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    9 ay

    Bu gidişle bedenimi satıcam mk.

    0
    0 Yorumla
  • kimsesizqwer
    kimsesizqwer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Artik paraya pul deniyor normal yani

    0
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    9 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 453 cevap paylaştı.

    Hiç bir şey şaşırmıyorum ki

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Fiyatları görünce zaten otomatik olarak şoka giriyoruz ülkece😃

    0
    0 Yorumla
  • JOOLY
    JOOLY Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    Kiraz 600 ayakkabı bedava kalıyor yanında😂

    0
    0 Yorumla
  • BuDamıOfsayt_69
    BuDamıOfsayt_69 Takip Et
    Guru Yaş: 100 , eic 100%
    9 ay

    Ölmüşüz ağlayanımız yok

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    9 ay

    Ezanlar susmasın diye aziz kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • nedersem0
    nedersem0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 102%
    9 ay

    öyle bsi olmadı alistk fiyatlara

    0
    0 Yorumla
  • KelebekBlossom
    KelebekBlossom Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    9 ay

    Maalesef yüksek kimse de mutlu değil

    0
    0 Yorumla
  • чσlєnα u
    чσlєnα Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    Montlar çok pahalı

    1
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Lufiandan 3.5 a aldığım mont 10.000 olmuş

      Yorumla
  • Coolimee
    Coolimee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    9 ay

    Ülke elden gidiyaaahh

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Gitmemiş halı buysa y yedik

  • Hazel2121
    Hazel2121 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    9 ay

    bir tişörte 300 lira verecek olmak koyuyor bana ya

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      300tl tişort varsa havada kaparım

      Yorumla
  • kalbim2267
    kalbim2267 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    9 ay

    her şey aklına gelecek her şey su bile şok.

    0
    7 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Suyu bile 30tl ye satan yerler var

      Yorumla
    • kalbim2267
      kalbim2267
      9 ay

      Maalesef

      Yorumla
    • kalbim2267
      kalbim2267
      9 ay

      Ben dün 40 liraya aldım

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Zam gelmiş

      Yorumla
    • kalbim2267
      kalbim2267
      9 ay

      Bişi sorabilirmiyim sana

      Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Sor

      Yorumla
    • kalbim2267
      kalbim2267
      9 ay

      Bir arkadaşım var çok sık mesaj attım beni whatsapptan engellemiş olabilir ama wpden engellese de artık profil fotoğrafı görünüyormuş bunu nasıl anlayabilirim bu arada numarasını sildim geri yükledim hâlâ görünüyor bu arada Whatsapp durumu da görünüyor.

      Yorumla
  • meryemende
    meryemende Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    9 ay

    burada en kalitelisi 2 3 k

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Ora nere

      Yorumla
  • xunixx
    xunixx Takip Et
    Master Yaş: 26
    9 ay
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 986 cevap paylaştı.

    Helal etmiyorum

    1
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Bende etmiyorum zaten

      Yorumla
  • Adeptus
    Adeptus Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Her şey herrr şeeyyy

    0
    0 Yorumla
  • Clasals
    Clasals Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    9 ay

    Ucuz la

    0
    0 Yorumla
  • Simgelez
    Simgelez Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    9 ay

    Olmadıklarımızı saymak daha kolay olur

    0
    0 Yorumla
  • Pilotöğrencisi
    Pilotöğrencisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    9 ay

    Bişey olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Muhammedergnn
    Muhammedergnn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    9 ay

    Genellikle şaşırmam Türkiye de yaşıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • tacımıkaybettim
    tacımıkaybettim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    9 ay

    Ben alışveriş yapamıyorummm🥲

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Çok pahalı ya

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Maalesef öyle

      Yorumla
  • 1cikanonim
    1cikanonim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    9 ay

    Ayakkabı çok pahalı

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Evet

      Yorumla
  • EsraKy60
    EsraKy60 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    9 ay

    Bence çok fazla

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Herkes için fazla gibi ama kredi kartları ben buradayım diyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Bence sol böbrek

    0
    1 Yorumla
    • нєʀвσкσʟσɢ
      нєʀвσкσʟσɢ
      9 ay

      Onunda fiyatı seneye zamlanır bekleyelim

      Yorumla
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Alışverişe çıkıp fiyatları görünce şok olduğunuz neler var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Arşa çıkmış market fiyatları hakkında ne düşünüyorsun? 20 cevap verildi
Alışverişe gittiğiniz zaman şok geçiriyor musunuz? 19 cevap verildi
Market fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz? 5 cevap verildi
Markette fiyatlara bakınca nefesim kesiliyor kalbime ağrı giriyor size de oluyor mu? 8 cevap verildi
Marketten ürün alırken fiyatlara bakar mısınız? 40 cevap verildi
Sen alışveriş yaparken fiyatlarını araştırırmısın? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨