Beni kıl payı kurtaran kadına bir şey almak istiyorum, saçma mı olur?

Spor dönüşü, karşıdan karşıya geçerken sebepsiz bir şekilde panik atak geçirdim. Bütün bedenim kilitlendiği için öylece yığılmak üzereydim. Yaya geçidinde olsa da son anda oradaki bir kadın sağ olsun tutmuş beni araba çarpmasından kurtarmış oldu. Atağım geçtikten sonra kendime gelince inanılmaz bir minnet duydum. O olmasaydı belki de araba bana çarpacaktı ve daha kötü şeyler olacaktı. Oturup bir saat beraber sohbet ettik.

Teşekkür amaçlı bir şey yapmak istiyorum, ne yaparsam hoş bir hareket olur?
Beni kıl payı kurtaran kadına bir şey almak istiyorum, saçma mı olur?
Cevapla