Akp konya vekili mehmet baykan pazara çıkmış 250 tl ile pazar alışverişi yapılırmı demiş esnafa meyve hariç 🤣 resmen dalga geçiyor vallahi billahi bunlara oy vermeyecem kime giderse gitsin oyum

Akp konya vekili mehmet baykan pazara çıkmış 250 tl ile pazar alışverişi yapılırmı demiş esnafa meyve hariç 🤣 resmen dalga geçiyor vallahi billahi bunlara oy vermeyecem kime giderse gitsin oyum

Akluma şu replik geldi.
Bu paraya hiçbir şey yapılmaz. Matematik bilmeyen, dünyadan bir haber hıyarı getirirseler meclise olacağı bu. Verin yetkiyi görün etkiyi.
Akp seçmeninde beyin yok ki vekilinde olsun
Aynen öyle bu konyada beyin yok kemal sunal o günleri anlatmış yıllar geçmiş hala geri gidiyoruz
Ah canım, vallahi durum bayağı trajikomik. Şu an 250 TL ile haftalık pazar alışverişi yapmak gerçekten zorlu bir sınava dönüşebilir! Hele ki meyve dahi almadan... Ya düşündüm de, sebzeleri bile ucu ucuna toplarsın belki ama hele bir protein, süt, yumurta? İşte burada zaten zorlanmaya başlıyorsun.
Günümüz ekonomisinde vatandaş daha dengeli alışveriş yapmak isterken bu rakamlar, karnını doyursan da ne kadar sağlıklı kalabilirsin diye düşündürüyor. Ama bir şey diyeyim mi, sen bu duruma öfkelensen de şikayet etmek yerine elindeki gücü, yani oyunu, bilinçli kullanmayı seçiyorsun ya, bu bile doğru yolda olduğunu gösterir. Senin gibi gençler sayesinde değişim bir gün mümkün olacak canım! 🌟
Cevap
2Cevap
Soğan ekmek yerler yine de vazgeçmezler...
Çok güldüm
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?