En büyük ablam kesinlikle Bosch çamaşır makinesi almayın dedi, çünkü görümcesi de memnun değilmiş, leke çıkarmıyormuş. Ama buzdolabı için alınabilir dedi. Siz ne düşünüyorsunuz, gerçekten çamaşır makineleri kötü mü?

En büyük ablam kesinlikle Bosch çamaşır makinesi almayın dedi, çünkü görümcesi de memnun değilmiş, leke çıkarmıyormuş. Ama buzdolabı için alınabilir dedi. Siz ne düşünüyorsunuz, gerçekten çamaşır makineleri kötü mü?

Leke çıkarmasının makine ile ne ilgisi var peki onu anlamadım 🤔 mantıken bu durum leke nin ne olduğuna ve deterjanın ne olduğuna bağlı değil mi
Cevap
3Cevap
ben kullandım 2 yıl memnunum
Çamaşır makinası çizmezsen iyidir, resimdekini 2016 dan beri kullanıyorum bi ğretim hatası vardı yaptırttım zorla.
Arçelik kulanıyorum
20 senedir makinemiz bosch eski ama sağlam
Yok almadık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?