Birisi güzelmiş benim olsun diye eşyanızı alsa naparsiniz?

Ödünç verdim nikahta kullansin diye herkes bana çok yakistirdi benim olsun siz alırsınız yine dedi gülerek ve durumu bizden iyi ama akrabayiz samimiyiz kötü niyet yok bişey demedik evet hayır demedik yani sonra da vermedi onda kaldı isteyemedik ayıp olur darilir diye hatta vermeyi geçtim şey dedi bende size benden bir şey bırakayım mi dedi yok dedik yani hiç vereyim demedi neyse hadi onun olsun ama en sevdiğim başörtümdu hoş olmadı aynısını bulamam da artık yok ondan daha

Güncellemeler
10 ay
Çok basit bir şey farkındayım ama insanın canı sıkılıyor yani psikolojik olarak sinirlarim ihlal edilmiş gibi hissediyorum midem bulanıyor dünden beri söylesem ben kotu Olcam yine kötü hissedicem kendinin vermesi lazım ama boşa bekliyoruz
Birisi güzelmiş benim olsun diye eşyanızı alsa naparsiniz?
Cevapla