AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Karşı tarafın gelir durumuna göre abartmamak gerekiyor
Neden kendine fiyat biçer ya da bictirir ortadoğu kadını
kendime mi? emin ol gelen tüm altın veya paralar zaten ev ya da arabaya gidecek?
Beni anlamadığını fark ettim
bende senin beni anlamadığını farkettim
Ben seni anladım da neyse
Altınların eve arabaya gideceğini öğrenince r yaptı tipik orta Doğu erkeği gözü kalır kadına giderse
@İsimssizüyee r yapmak değil gideceği kesin değil gidecekse sana neden veriliyor? Ben evlenmek icin harcanan paraya kayıp gözü ile bakarım
@İsimssizüyee ayrıca sana ne?
Kadının fiyatı değil kusura bakma da fakirseniz gidin hemcinsinize yonelin
@BekârTeacher sen hic konuşma bir de ogretmen olacak mnk beyinsizi. Paramız var neyi satın alıyorum? Bedenini. Seninki ksc yasinda 31. Boşanmak imkansız boşanmış olsam bile maddi ödeme devam ediyor. Neden 31 yasinda bir bedene o parayı vereyim. Üniversiteli ile takılırım. Daha ucuz daha genç
Tamam uçuşlarla takıl herkes dengiylegiyle takılır
@BekârTeacher sana noluyo bu arada
Hiç değerini öğrenmek istedim öğrendim
Benim arkadaşlarım hep erken evlendi bunların iki katı takıldı tatilde cabası genelde zaten kocaları zengin oluyor
KODUGUMUN KALTAĞINA BAK SEN HELE 70 GRMALIK BİLEZİK İSTİYOR ya GEBEŞİ SENİ PARA İÇİN EVLENİYORSAN SİKTİR GİT EVLENME BİRDE EVLENİP ÇOCUK FALAN DOĞURURSUN SENİN GİBİ GERİZEKALILARIN YANINDA BÜYÜMESİN
İstiyosan iste ama maddi durumu iyi olmayan bir aile ise evlendikten sonra burnundan getirirler haberin olsun
Bu barınma ve beslenme arzusu da neyin nesi ey bazı kadınlar. Süs köpeği gibi sürekli erkeğin sahibin olmasını istiyorsun yedirsin içirsin gezdirsin giydirsin. Bir hayat kuracaksınız ortak bir hayat eşit payda bir hayat
Ne ayıp Evlilik ticaret değil. Sevgiyle kurulacak bir yuvada pazarlık olmaz.
sen bir eşya mısın almak falan ne iş? fiyatını mı az buldun yoksa?
Normal Bizimkiler bana evlenirsem diye 5 tane 20grlık bilezik yaptılar bekliyor öyle evlenmemi 😄
evleneceğin kişinin durumu yoksa tabi ki abartı. senin ailen o kada takabilecek mi sana. insanların alım gücüne göre değişir bunlar. zenginse zaten alır
Yoo keşke bizimkiler bu kadar ucuz olsa en az 6 tane 22 gramlık bilezik 1.5 metre zincir vs vs en az 1 milyonluk altın istiyorlar siz baya insancıl davranmışsınız
Sadece onlarsa normal bence bide set alınır bizde bilezikle beraber
70 gram istiyorsun yani.
300.000 civari diye hesapladim yanlis hesaplamadiysam o kadar cok degil bence ya.
İmkânı varsa normal ama yoksa da zorlamak saçma gerek yok abartmaya. İmkanlar dahilinde olması en iyisi
Ben 5 tane 15 gram bilezik ve kolye çerçeve ortası tam altın aldım attım köşeye henüz sevdiğim yok evlenince gülüme veririm…
10 gramdan 7 tane şu an ne kadar ediyor onu bilemem ama şu an normal bence tabi her şey kız tarafına kalmış belki 4 ister
7 tane az benim Ankaralı arkadaşım 20 tane takmışti geline 2 kiz kardeşine 2 şer tane bilezik erkek kardeşine de bi tane bmw almıştı.
Yoo az bile ben altın kemer taç ve 10 tane 20 gram bilezik yüzük saat küpe set vede A2 pembe istemeyi düşünüyorum
Ben 150 gram altın istedim çünkü ailemde bana 150 gram altın takacak yoksa istemezdim valla o kadar
Bence Evet Abartı Her kişinin Bütçesi Aynı Olmayabilir
Bacım mehir senin garantindir kendi garantini düşün
Az bence 30 gramlık 10 tane 22 ayar işte sonuçta ilk evliliğin
Bu devirde evlenirken hiç bir kadına bu kadar yatırım yapmam ne olacakları belli değil
Yok abartılı olmaz bence bu benim düşüncem tabi kişiden kişiye değişir.
Hayır bence gayet normal, ama bu karşı tarafın maddi gücünede bağlı oluyor.
Az bile bu arada biz yengeme 25 Gr dan 5 bilezik yaptık yine halamlar gelinlerine 240 Gr bilezik yaptılar normal yani
240 Gr bilezik yapsalarda sonuçta yine damata geliyor
Tamam işte aynı mantık kız çok mu demiş bende değil diyorum sonuçta oğullarına da yatırım amaçlı yapıyorlar
240 Gr bilezikte bana şov gibi geliyor
Bizde 50 60 büyük altını sadece kızın ailesine veriyor kızı isterken 😂
3 gün 3 gece düğün yaptılar durumları iyiydi altını da öyle taktılar başlık parası hala mi var ya
Bitmedi ki hala var 😂
Bizim uzaktan bir akrabanın çocuğu kız kaçırdı adamlar 50 altın aldılar 😂
50 altın derken cumhuriyet altını mi oluyor nerelisiniz ki
Tabiki çeyrek altın alacak değil ya adam 😂
Ağrı
Ağrınin neresi
Niye
Oralı uniden bir arkadaşım vardı sevdiğim birisi
Kız erkek
Erkek
Hm ben patnostan
Çocuk nereliydi
Sanırım o da oralı ya
Sanırım mı bu çocuk nasıl sevdiğin oluyor platonik aşk mı yaşadın 😂
Hayır ya uniden iyi bı çocuktu arkadaştık
İsim soyisim biliyor musun
Taşçı soyadı
Tanımıyorum ama seni görsem belki tanırım
Beni nasıl tanican oralı değilim ki dnsjajd
Sandım ki oralısın 😂
Hayır oralı arkadaşım var dedim
Heralde ben bilerek yanlış anlamışım 😂
Fırsatçılık yapmışsın djsjs
Firsatçiliğin bir güzele çıkar diye sandım 😂
Maalesef
Niye ya maalesef
Sen nerelisin bu arada
Oğullarına nasıl geliyor onu anlamadım
Sonuçta oğullarının yuvası için belli miktarda altın yapmış oluyorlar
@Geologicalengineer oğullarına kim nasıl geliyor onu anlamadım
Değil ama karşı tarafıda zora sokmamak gerek
evet haklısın
alacak erkegi bulduysan aldir asil mesele alabilecek erkegi bulmak. sana alirim dediyse sorun yok
400 bin liralık bilezik fkfkfkgkv
Karşılığında ne vercen?
benim arabam ve 5 tane bileziğim var bu şekilde evleniyorum, erkeğin arabası evi vb. yok. 7 bilezik istemek abartı mı olur sence? ayırca 7 tane ajda bilezik 280 bin yapıyor 400 bin değil
He pardon 7 dimi 10 hesapladim ben. Normal o zaman
çok kötü hissediyorum
Neden ki?
paragöz muamelesi yapıcaklar diye
Yaparlarsa yol verirsin
karşılığında ne vereceksin peki
Gel birde evlen diyorsunuz
Ben varım yetmezmı anlarsın
30-40 gram 50-100 isteyenler var. Sorduğun aslında iki bilezik
Durumuna göre değişir çok zorlamamak gerekiyor
boyle yuklenılırmı yazık yuva kruyorsnz
Gayet makul bence
Ne yaptın batırdın bizi abartı
Maddi durumu el veriyorsa iste tabi
Düğün olayı abartı bence
Mezaramı götürucek o kadar altını.
10 Gr altın incecik bilezik zaten 70 gr altın bı gelin için normal
Şu saçma slk geleneklerden bi kurtulun
Durumu varsa istenebilir durumu yoksa istenmez
Almasa evlenmeyecek misin?
Yok be çok az ben hatuna 200 gram yaptım
anca bu kadar edersin zatan
Abartı değil istediğiniz kadar isteyin asdfrdffs
Sonra bosan altinlarun ustune cok
70 gram yapar ne var onda
İmkanlara bağlı
Az istemissin ben 6 tane 25 gram istemistim
Abartı gibi durmuyor ama bizde takı istenmez.
kişinin maddi durumuna bağlı
Değil normal su ekonomik krizde
O ladae grAM ediyon mu?
yok ne abartısı ecdadını da s2n tam olsun
fazla tabi yerini bil
Sen anlamıyorsun bu işlerden belli, Vazgeç
Kocanı söğüşlemek niyetinde misin?
Mehir olarak istiyorsan o başka, fakat bunda abartıya kaçma.
Yo normal az bile
Boşanınca mehir diye kullanırsın
Ağzınla istemek kadr utanç bsi yk