Bugün akvaryum kargosu aldım çatlak geldi yine de video kaydım var iade edebilirmiyim?

kargocu siparişi verdiğinde babam aldı ilk saçma sapan panik yapıyor adam bekleyecek diye işi o yani beklesin düzgün bakamadım eve gidince de video çektim şansıma bi baktım köşesinde çatlak satıcı hasar tutanağı yapcaktın dedi kargo firmasını aradım o da aynı şeyi söyledi 6 bin tllik ürün çöp mü oldu napıcam şimdi

Bugün akvaryum kargosu aldım çatlak geldi yine de video kaydım var iade edebilirmiyim?
Cevapla