Son aldığınız şey benim olsaydı, benim neyim olurdu?

https://youtu.be/K9TjhWDdeYg?feature=shared

Ben süt şampuanı aldım kokusu çok güzel, az önce denedim kendimi yeniden doğmuş gibi hissettim..✨ Sizin süt şampuanı olurdu..✨
Son aldığınız şey benim olsaydı, benim neyim olurdu?
Son aldığınız şey benim olsaydı, benim neyim olurdu?
Cevapla