Sevgilimin bana aldığı hediyeyi sattı. Ben mi çok abartıyorum?

Ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum sevgilim bana hediye kamera almıştı. Sonra o kamerayı sattı ben çok üzüldüm ağladım. Daha iyisini almak için sattığını söyledi ama yeni bir kamera da almadı. Abartıyor muyum?

Sevgilimin bana aldığı hediyeyi sattı. Ben mi çok abartıyorum?
Cevapla