50 bin liralık tablet aldım. Ailem öğrenince çok sinirlendi. Aynısından kardeşlerine de almak zorundasın dediler. Ne yapmalıyım?

Kendime iPad Pro aldım. 4 kardeşim var. İkisi lisede ikisi üniversitede okuyor. Aynı tabletten tüm kardeşlerine almak zorundasın, alamam diyorsan iade edeceksin dediler. Ne yapmalıyım sizce?

50 bin liralık tablet aldım. Ailem öğrenince çok sinirlendi. Aynısından kardeşlerine de almak zorundasın dediler. Ne yapmalıyım?
Cevapla