Aile onayını almadan tablet aldım ama babam kavga çıkardı. Çok pahalı 15 bine kardeşlerin okutulurdu iade et diyor. Ne yapmalıyım?

15 bin liraya tablet aldım ama babam çok pahalı olduğunu düşünüyor bu para okuyan kardeşlerine çok faydalı olurdu yazıklar olsun dedi. İade etmemi istiyor. Sizce iade etmeli miyim?

Aile onayını almadan tablet aldım ama babam kavga çıkardı. Çok pahalı 15 bine kardeşlerin okutulurdu iade et diyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla