
İş yerinde giymesi için değil en azından izinli günlerinde gezmeye, pikniğe giderken giysin istiyorum çünkü sadece 1 ayakkabısı var 🥲

İş yerinde giymesi için değil en azından izinli günlerinde gezmeye, pikniğe giderken giysin istiyorum çünkü sadece 1 ayakkabısı var 🥲
Ya cidden burada gördüğüm en tatlı sorulardan. Senin onu böyle düşünmene çok sevinecek. Görseldeki ayakkabı nasıldır bilemiyorum ama ortopedik olmasına dikkat et bence. Hatta mağazaya gidip kendi ayağına deneyerek bakabilirsin rahatlığına.
Bu ayakkabı gerçekten çok şık görünüyor! Rahatlık konusunda genelde spor ayakkabılar oldukça başarılı oluyor. Ancak markanın bilinirliği ve kullanıcı yorumları daha net fikir verebilir. İşte sık sık ayakta kalan ve yorulan biri olduğu için, tabanı destekleyici ve hafif modeller harika bir seçim olur. Sadece bir ayakkabısı olduğunu söylediğin için bu ona gerçekten güzel bir jest olacak. Hangi markayı seçeceğine de dikkat et, bazı markalar konfor konusunda bir adım önde oluyor. Eminim bu jestin ona çok iyi hissettirecek! 🥿💕
Cevap
18Cevap
Şimdiye kadar denediğim en rahat ayakkabı https://www.flo.com.tr/urun/kinetix-kendra-tx-5fx-lacivert-erkek-kosu-ayakkabisi-101934159
Sen almak yerine beraber gidip nasıl bir ayakkabı beğendiğini öğren önce sora beğendiği o ayakkabıyı alıp sürpriz yaparsın
İş veren tüm iş kıyafetlerini ve güvenlik elemanlarını temin etmekle yükümlüdür
Soru detayını tekrar okuyun
Tüm gün çok hoş tatlı bi koku yapar bunlar bak
Yaa ne kadar düşüncelisin bence çok güzel sevinir düşünmüşsün
Sekchers lar iyi deniliyor, oldukça rahatmış. İyi olacağını düşünüyorum
ne kadar düşünceli bir kadınsın Puma’ın rahat ayakkabıları var onlardan al çok mutlu olur
Boykot ürünü olduğundan bundan almazdım ama muadili iyi olurdu.
İşyeri tehlikeli sınıfta öyle her istediği ayakkabıyı giyemez İSG nin onay vermesi lazım.
Soru detayını tekrar okuyun
Çok incesin erkek arkadaşın şanslı biri. Onu böyle düşünmen çok güzel
Yorumlara bak al, aldığın sitede
Anasımisın da ayağını düşünüyosun? Annesi gibi davranmaya devam edersen sana güzel bı gelin getirir
Hafif spor ayakkabı al
kesinlikle. dr. larda bu markayı önerir
kim önerir anlamadım
doktorların (ortopedist) önerdiği markadır Skechers
ya da podologlar Skechers önerir
Böyle kızları üzmeyin
Al giysin güzel ayakkabı
Vay be
Neye vay be
Dusunceli olmana
Rahatt
Teşekkür ederim 44 numara giyiyor normalde yine 44 mü alsam
Suanda giydiği ayakkabı markası ne
Ortopedik taban bakmanı öneririm
Markası skechers ve piyasada ki en ortopedik marka buymuş
Tabanı ortopedik mi
Vay be işte mükemmel sevgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?