Eşim hediye alırken bana danışmadı. Bu konuda sitem etmem doğru mu?

Eşim yakın bir dostumuzun kız isteme etkinliğine katıldı. Bundan haberim vardı ama bir takıcıya gidip altın bilezik hediye almıs bana danısmadan ya da fikrimi almadan. Dostumuz daha sonradan beni arayıp takı için tesekkür etti. Şok oldum bilgim yoktu çünkü bilgim yoktu. Baskasından bunu duymak beni incitti. Eşime bu konuda sitem etmem doğrumu?
Eşim hediye alırken bana danışmadı. Bu konuda sitem etmem doğru mu?
Cevapla