İstemediğiniz biri aniden evinize gelirse almadığınız oldu mu?

Kayinvalidem bazen çat kapı gelir. Iki arac degistiriyor yakin da değiliz. Evim musait değilse evde yokmusum gibi yapar acmam kapıyı. Bir ara her gün geliyordu evdeki saati bir saat ileri aliyordum cabuk gitsin diye. Telefona bakma huyu da yoktur. Ararsa da hemen meşgule alirim torunu yapti sanar 🤣Sizin de yaptığınız oldu mu hiç?

İstemediğiniz biri aniden evinize gelirse almadığınız oldu mu?
Cevapla