Çocuğuna bayramlık almayan, gereksiz diyen baba olur mu ya?

Çocuk beş yaşında
Bin kere dedim sonra eşofman altı tek sipariş etmiş. . yetişir mi bilmiyorum.
Bana da göstermedi zaten kafasına göre etmis.
üst de al dedim almamış

Çocuğuna bayramlık almayan, gereksiz diyen baba olur mu ya?
Cevapla