Kızıma LCW den kıyafet aldık hepsinide almadım ihtiyacının, 5 bin tuttu eşim her şeyi aldım sandı çok pahalı dedi üzüldüm sizce pa?

Bir de dedi alırken dükkanı mı alacaksın. Ay sinir oldum. Bi kot pantolon kısa. 4 tşört alt üst takım 2 tane 2 kılotlu çorap 8 çift kısa çorap 5 bin gerçekten fıyatlar çok ben ne yapabilirim ayakkabı şapka bile alamadım hersey pahalı diye pjama almadım çok masraf görüyor herşeyi. Yeme içmeye para verır kıyafete kıyamıyor. Benide hiç çalıştırmadı çok çalışmak istiyorum. İnsan şikayet ediyorsa çalıştırır. 80 bun alıyo Buarada borç falan var

Kızıma LCW den kıyafet aldık hepsinide almadım ihtiyacının, 5 bin tuttu eşim her şeyi aldım sandı çok pahalı dedi üzüldüm sizce pa?
Cevapla