Sevgilimin ablası, sevgilime bana bu yüzüğü alabileceğini söylemiş, neden beni buna layık görmüş?

Merhaba arkadaşlar benim 7 yıla yakın bir ilişkim var nasipse kışa nişan düşünüyoruz, sevgilimin ablası da bugün sevgilime yazmış demiş ki”bak ben bu yüzüğü 13 bine aldım çok uygun, sen de Nazlı ya alabilirsin (bana yani) diye yazmış.. Yüzüğe bakar mısınız modeli o kadar kötü ki beni buna mı layık görmüş.. Bi de aptal sevgilim bana mesajları ss alıp atmış bak ablam sana almamı istedi falan diye..
Sevgilimin ablası, sevgilime bana bu yüzüğü alabileceğini söylemiş, neden beni buna layık görmüş?
Güncellemeler
1 yıl
Bir önceki soruma görsel eklemeyi unuttum yime attım soruyu bu yüzden..
Sevgilimin ablası, sevgilime bana bu yüzüğü alabileceğini söylemiş, neden beni buna layık görmüş?
Cevapla